"حادثه عصر جمعه" کار دست مدیرعامل باشگاه شهرداری اورمیه داد:

قاطعانه با عوامل قضایای اخیر برخورد خواهیم کرد/ تغییرات در راه است!

شهردار ارومیه گفت: قاطعانه با عوامل قضایای اخیر برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛پنجمین باخت متوالی شهرداری اورمیه در لیگ برتر والیبال و لگد یکی از عوامل باشگاه شهرداری اورمیه به شکم یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر والیبال جهان کافی بود تا شهردار اورمیه ساعاتی بعد ضمن عذرخواهی از هواداران والیبال اورمیه، قول برخورد قاطع با عوامل وقایع اخیر را بدهد.

دیده‌ها و شنیده‌های اصحاب رسانه حاکیست یکی از عوامل تحت مدیریت حسن وقاری مدیرعامل باشگاه در جنجال‌های اواسط ست پنجم بازی با حمله به محمد موسوی ملی پوش والیبال ایران به شدت این بازیکن را مصدوم کرده است و حتی کار به شکایت در کلانتری ۱۴ اورمیه بکشد.

درست ساعاتی پس از این اتفاقات بود که محمد حضرت پور شهردار اورمیه روی آنتن شبکه استانی آذربایجان غربی آمد و در گفتگو با مجری برنامه "سیری در ورزش" تمامی مسببین نتایج ضعیف باشگاه شهرداری اورمیه و "فاجعه عصر جمعه" را از تیغ نقد خود بگذراند.

حضرت پور با اشاره به ناراحتی عمیق خود از نتایج ضعیف تیم شهرداری اورمیه در لیگ برتر والیبال گفت: بعنوان یک هوادار والیبال از نتایج ضعیف شهرداری در لیگ والیبال به شدت ناراحت هستم و قول می‌دهم با عاملان این نتایج ضعیف از مدیرعامل گرفته تا کادرفنی و عوامل و بازیکنان به شدت برخورد کنم.

این گفته‌های حضرت پور کافیست تا جلسه فوق العاده تصمیم سازان باشگاه (شهردار + اعضای شورا) در اسرع وقت برگزار و تغییرات مهمی در راس باشگاه و همچنین کادرفنی صورت بگیرد. شنیده‌ها حاکیست حسن وقاری بزودی میز مدیریتی اش را تحویل یکی از گزینه‌های مشترک و مورد اعتماد شهردار و شورا خواهد داد و پس از این انتصاب با همفکری مدیرعامل جدید در مورد کادرفنی فعلی برای ادامه یا قطع همکاری تصمیم گرفته خواهد شد.

بی شک شوک‌های مثبت می‌تواند شهرداری اورمیه را از بحران مهلک فعلی نجات دهد و تغییرات مدیریتی اولین قدم مثبت در این راستا خواهد بود.

انتهای پیام/م

باخت های متوالی تیم والیبال شهرداری ارومیه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.