مشهد میزبان بیش از ۵ میلیون زائر در دهه آخر صفر

مدیر کل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت:مشهد میزبان ۵ میلیون و ۱۲۹ هزار و ۹۲۸ زائر پیاده و سواره در دهه آخر ماه صفر بوده است.

مشهد میزبان بیش از ۵ میلیون زائر در دهه آخر صفربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مهدی فروزان مدیر کل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: میزان زائران نسبت به زمان مشابه سال قبل رشد ۹ درصدی دارد.

وی تصریح کرد: از این میزان ۴ میلیون و ۶۹۴ هزار و ۳۶ زائر به صورت سواره اعم از وسایل نقلیه شخصی ، اتوبوس‌های جاده‌ای، قطار و هواپیما به مشهد سفر کرده اند که این میزان نسبت به سال قبل در همین زمان رشد ۱۰ درصدی دارد.

مدیر کل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: عمده این زائران با جمعیت ۳ میلیون و ۶۰۵ هزار و ۴۱۵ نفر با وسایل نقلیه شخصی در این ایام وارد مشهد شدند.

فروزان ادامه داد: ۶۶۱ هزار و ۷۳۵ زائر هم در این ایام با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای به مشهد الرضا مشرف شدند.

وی اظهار داشت: ۲۷۰ هزار و ۸۹ مسافر هم از طریق ناوگان ریلی و با قطار سفر و ۱۵۶ هزار و ۷۹۷ زائر هم از طریق فرودگاه شهید هاشمی نژاد وارد مشهد شده اند.

مدیر کل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: همچنین در این مدت ۴۳۵ هزار و ۸۹۲ زائران به صورت پیاده زائر مشهد الرضا شدند که این رقم نسبت به دهه صفر سال قبل رشد ۹ درصدی دارد.

فروزان افزود:این جمعیت زائران پیاده در مجموع در قالب ۴ هزار و ۸۹۰ کاروان ساماندهی شده بودند که نسبت به سال گذشته ۱۰۵ درصد رشد داشته است.


انتهای پیام//آ. ح

 

رشد ۱۰۵ درصدی زائرین پیاده نسبت به سال گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.