هزینه شدن ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شبکه آبفار بروجرد

مدیرشرکت آب و فاضلاب روستایی بروجرد گفت: امسال ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه، تجهیز، تعمیر و نگهداری شبکه آبفار این شهرستان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد بشیری  مدیرشرکت آب و فاضلاب روستایی بروجرد اظهارداشت: همچنین طرح آبرسانی و لوله گذاری در روستا‌های گیجالی، طنجور، شهید بروجردی، دهنو مقدسی و کفشگران به طول ۹ هزار و ۲۳۰ متر در حال اجرا است.

وی افزود: دراین مدت همچنین کار توسعه و بازسازی شبکه آب و فاضلاب روستایی به طول چهار کیلومتر انجام شد.

مدیرشرکت آب و فاضلاب روستایی بروجرد بیان کرد: هم اکنون ۱۳۲ روستای بروجرد در ۲ بخش مرکزی واشترینان تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب روستایی هستند.

بشیری اضافه کرد: دراین مدت ۲۵۰ انشعاب غیر مجاز شناسایی و ۴۵ انشعاب پس از تشکیل پرونده به مجاز تبدیل و ۲۲۷ مورد دیگر در مرحله تکمیل پرونده است.

وی ادامه داد: تعویض ۳۷۷ کنتور، نصب ۱۶۷ کنتور جدید، ۷۳۵ مورد کدورت سنجی آب و انجام آزمایش میکروبی آب از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری است.

مدیرآبفار بروجرد با اشاره به عمر ۲۵ سال شبکه آب و فاضلاب روستایی این شهرستان افزود: بسیاری از این خطوط نیاز به تعمیرو تعویض دارند و در برخی از روستا‌ها به دلیل بزرگ شدن روستا نیاز به ایجاد خطوط جدید است.

در حال حاضر ۲۱ هزار و ۹۲۱ مشترک آب و فاضلاب روستایی وجود دارد.

ازمجموع ۱۸۴ روستای دارای سکنه شهرستان بروجرد ۱۳۲ روستا با ۲۱ هزار مشترک وجمعیتی بیش از ۷۰ هزار تن در ۲ بخش مرکزی و اشترینان تحت پوشش این شرکت هستند.

انتهای پیام/م

۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شبکه آبفار بروجرد هزینه شد

برچسب ها: وزارت نیرو ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.