رئیس کمیته امداد خرمشهر:

پرداخت بیش از یک میلیارد ریال صدقه در ایام اربعین از سوی زائران حسینی

رئیس کمیته امداد (ره) امام خمینی خرمشهر گفت:زائران اربعین در مرز شلمچه بیش از یک میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند.

زائران اربعین در شلمچه بیش از یک میلیارد ریال صدقه دادندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ علی ناصر زاده : زائران اربعین حسینی در مدت دو هفته که در این استان و به ویژه پایانه مرزی شلمچه تردد داشتند در مجموع بیش از یک میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند.

وی افزود: این میزان صدقه توسط هفت پایگاه در پایانه مرزی شلمچه و بعضی پایگاه‌های شهرستان خرمشهر که در مسیر زائران اربعین بوده، جمع آوری شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خرمشهر از رشد ۱۰۰ درصدی میزان صدقات جمع آوری شده امسال در مرز شلمچه نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت:میزان صدقات جمع آوری شده امسال در مرز شلمچه نسبت به صدقات سال گذشته ایام اربعین حدود ۱۰۰ درصد افزایش داشته است که این کمک‌ها به زودی و بر اساس سرفصل‌های مشخص میان نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود.

بنا به گفته ناصر زاده کمک به تامین مسکن نیازمندان، پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه، پرداخت کمک‌های موردی و ابن سبیل، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان و پرداخت هزینه‌های درمانی به نیازمندان از جمله موارد مصارف صدقات است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خرمشهر همچنین از کمک یک میلیارد ریالی به زائران اربعین امسال از سوی این نهاد حمایتی خبر داد و اظهار کرد: امسال در مجموع یک میلیارد ریال برای زائران اربعین حسینی تحت پوشش کمیته امداد خرمشهر به عنوان کمک هزینه سفر پرداخت شده است.

انتهای پیام/ف

زائران اربعین در شلمچه بیش از یک میلیارد ریال صدقه دادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.