تایید حکم اعدام یکی از اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر شرق کشور

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان از تایید حکم اعدام یکی از اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر شرق کشور در دیوان عالی کشور خبر داد

تایید حکم اعدام یکی از اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر شرق کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  احمد قربانی  رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان از تایید حکم اعدام یکی از اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر شرق کشور در دیوان عالی کشور خبر داد و گفت:این شرور سابقه ی اقدام علیه امنيت داخلي کشور از طريق همكاري با یکی از گروه های تروریستی منطقه را در پرونده خود دارد.

احمد قربانی گفت :طي دادنامه صادره از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی كرمان،متهم ردیف اول پرونده (الف ش) بابت مشاركت در حمل و نگهداري مسلحانه سه هزار و دويست و سي و پنج كيلو و دويست و پنجاه گرم ترياك و يكصد و هشتاد و چهار كيلوگرم مرفين به اعدام محكوم گردیده است.

وی افزود :همچنین متهم ردیف دوم پرونده(س ع )بابت معاونت در حمل مواد مذكور به تحمل بيست و پنج سال حبس محكوم و سه دستگاه خودروی توقيفي تویوتا(پرادو)،پژو پارس و نیسان وانت به نفع دولت ضبط مي شوند.

رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی كرمان با اشاره به اینکه متهم ردیف اول دارای سوابق متعدد کیفری می باشد، گفت : این شرور در سال 1387 بابت اتهام اقدام عليه امنيت داخلي از طريق همكاري با یکی از گروه های تروریستی منطقه بازداشت شده بوده است.

قربانی در تشریح جزئیات این پرونده افزود : تیر ماه سال 95،برابر اطلاعات واصله از پايگاه اطلاعات پليس مبارزه با مواد مخدر مبني براينكه گروهي از قاچاقچيان مواد مخدر قصد دارند محموله كلان از موادمخدر را به صورت مسلحانه از استان سيستان و بلوچستان پس از عبور از مسيرهاي فرعي و كويري به استان كرمان حمل و سپس به مركز استان و استان هاي مركزي و شمالي كشور انتقال نمايند.

این مقام قضائی گفت : پس از شناسائي مسيرهاي تردد قاچاقچيان متلاشي نمودن باند مذكور در دستور كار اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه مقادیری سلاح ومهمات جنگی از قاچاقچیان کشف و ضبط شده بود، افزود :در این عملیات یکی از ماموران خدوم نیروی انتظامی با رشادت و از جان گذشتگي با قاچاقچيان مسلح مواد مخدر درگير و از ناحيه قفسه ي سينه مورد اصابت گلوله ي مستقيم قاچاقچيان قرار گرفت و به درجه رفیع جانبازی نائل آمده است .


انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار