تشکیل 127پرونده احتکار در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: امسال 127پرونده احتکار در این استان تشکیل شده که از این تعداد تخلف نصف آنها احراز شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین نجف ‌زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل امروز در جمع خبرنگاران گفت: عمده انبارهای کشف شده در استان احتکار برنج، لوازم خانگی، روغن نباتی، شکر و لاستیک بوده است.

وی اضافه کرد: براساس احکام تعزیزاتی علاوه بر جریمه 22 میلیارد و 220 میلیون و 94 هزار و 616 ریال برای پرونده های تشکیل شده دستور عرضه اجناس احتکار شده در بازار نیز صادر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از برخورد قاطع تعزیرات حکومتی استان با محتکران، کم فروشان و فرصت طلبان خبر داد و گفت: بیشتر واردات طلا و ارز قاچاق تلقی شده و سخت گیری هایی اعمال می شد اما امروز بنا به تصمیم دولت و با توجه به شرایط پیش آمده نه تنها وارد کردن طلا و ارز به کشور قاچاق محسوب نمی شود بلکه از معافیت های گمرگی 100 درصدی برخوردارند.

نجف زاده افزود: با اینکه اردبیل 375 کیلومتر مرز با جمهوری آذربایجان دارد اما قاچاق کالا از مرزهای غیر رسمی در آن تحت هر عنوانی در حد صفر است.

انتهای پیام/ح

واردات طلا و ارز از معافیت های 100 درصدی برخورداراست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.