آیت‌الله مظاهری در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج):

از اختلاف که همه‌چیز را از بین می‌برد دوری کنید

رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت:از اختلاف که همه‌چیز را از بین می‌برد دوری کنید و در مجموعه خود به دنبال سازندگی باشید.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت‌الله مظاهری در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) اظهار داشت: بسیج یعنی پشتوانه نظام، نظام جمهوری اسلامی که همان اسلام است که همیشه در این 40 سال ولایت‌فقیه به بسیج بالیده است، بنابراین بالاترین افتخار برای بسیج پشتیبان ولایت‌فقیه بودن است.

وی با اشاره به توصیه‌های حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر شناخت وظیفه و عمل به آن افزود: به عنوان نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) باید همواره توصیه حضرت امام (ره) را مدنظر داشت و اتحاد و برادری را در مجموعه‌ها به وجود آورد و از اختلاف که همه‌چیز را از بین می‌برد دوری کرد و به هر اندازه می‌توان در مجموعه‌ها به دنبال رفع اختلاف بود و سازندگی خوبی که مورد رضایت و پسند امام زمان (عج) باشد را ایجاد کرد.

رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: باعث ناراحتی است که حرف مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) شنیده نشود و به اظهار ارادت اکتفا می‌شود، البته نه اینکه اظهار ارادتمان دروغ باشد نه، اظهار ارادت واقعی است اما این شناخت وظیفه و عمل کردن به وظیفه و شنیدن حرف ایشان به طور 100 درصد ضربه خورده است.

وی تأکید کرد: محبت مردم به نظام همان است که اگر دوباره رفراندومی برگزار شود، مردم همان رأیی را به این نظام می‌دهند که اول داده بودند.

حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) نیز در این دیدار اظهار داشت: ما و مجموعه همکارانمان همچون گذشته بر سر عهد و پیمان خود هستیم و همواره پشتیبان ولایت‌فقیه بوده و در این راستا تا پای جان ثابت‌قدم می‌مانیم.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام تبلیغات و تلاش‌هایش در روز 13 آبان شکست خورد، تأکید کرد: در این روز مردم باوجود همه ناملایمات و سختی‌ها که در این ایام شاهد آن هستیم به میدان آمدند که این، نتیجه اعتماد مردم به این نظام است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) تأکید کرد: انصافاً نسل امروز از نسل اول انقلاب خیلی پای کارتر و ولایی‌تر هستند و این امر در فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نیز به وضوح دیده می‌شود.

 

انتهای پیام / س

دیدار آیت الله مظاهری با نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج)

برچسب ها: مراجع تقلید ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.