هلاکت 28 مزدور توسط تک تیراندازان یمنی + فیلم

تک تیراندازان یمنی 28 مزدور و متجاوز را به هلاکت رساندند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ساعات گذشته در جبهه‌های مختلف درگیری در یمن، ۲۸ نیروی متجاوز و مزدور با گلوله تک تیراندازان یمنی کشته شدند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، یگان تک تیرانداز ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شد در ساعات گذشته در میدان‌های مختلف درگیری، ۲۸ نفر از مزدوران و نظامیان سعودی را از پای در آورد. در منطقه جبلیه در جبهه ساحل غربی شش نیروی مزدور هدف قرار گرفتند. این آمار در جبهه الجاح دو نفر بود.

در جوف نیز یکی از مزدوران هدف قرار گرفت و کشته شد و دیگری نیز در مصلوب زخمی شد. در مأرب نیز چهار نفر هدف قرار گرفتند که سهم هر یک از دو منطقه نجد و تبه الشیخ دو نفر بود ضمن اینکه در منطقه نهم نیز سه مزدور هدف قرار گرفتند.

اما در جبهه‌های مرزی و در جیزان پنج نظامی سعودی در منطقه تبه الخزان هدف قرار گرفتند، چنانچه شش نفر دیگر در پایگاه مشعل و فردی دیگر در نزدیک جبل قیس هدف تک تیراندازان قرار گرفتند. در منطقه عسیر و در شمال جبل ارف نیز یکی از مزدوران هدف قرار گرفت.

یگان تک تیرانداز ارتش و کمیته‌های مردمی خبر داد تک تیراندازان هفته گذشته در جبهه‌های مختلف داخلی و مرزی موفق شدند ۲۳۵ نفر از مزدوران و متجاوزان را هدف قرار دهند. در این میان دویست و بیست و نه نفر از نیرو‌های مزدور و شش نفر از نظامیان سعودی بودند.


بیشتر بخوانید: درخواست بازیگر مشهور آمریکایی از مردم کشورش برای مبارزه با جنگ علیه یمن + فیلم


انتهای پیام/
 

مرگ مزدوران سعودی به دست رزمندگان یمنی + فیلم

 
برچسب ها: یمن ، دانلود فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نصیری
۰۸:۲۸ ۲۰ آبان ۱۳۹۷
مرگ بر آل سعود
آخرین اخبار