سهمیه واردات از بازارچه‌های مرزی به ۵۰ میلیون دلار رسید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: هفت ماهه نخست امسال سهمیه واردات از بازارچه‌های مرزی آذربایجان‌غربی به ۵۰ میلیون دلار رسید.

اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی، با اشاره به آمار هفت ماهه مبادلات در بازارچه‌های مرزی استان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: امسال سهمیه واردات تخصیص یافته در مرز رازی خوی ۱۵ میلیون دلار بوده و در این بازه زمانی دو میلیون و ۶۶۸ هزار و ۷ دلار صادرات و سه میلیون و ۶۳۳ هزار و ۸۰۵ دلار واردات از این مرز انجام شد.

اسکندری افزود: از سوی دیگر سهمیه واردات تخصیص یافته در مرز ساری‌سوی ماکو ۲۵ میلیون ۴۱۸ دلار بوده و در این باره، کالایی به ارزش ۲۰ میلیون و ۷۱۴ هزار و ۴۱۸ دلار وارد شد.

وی تصریح کرد: سایر سهمیه واردات تخصیص یافته متعلق به بازارچه مرزی صنم بلاغی پلدشت، کیله سردشت، تمرچین پیرانشهر و سرو ارومیه بوده است.

اسکندری با اشاره به اینکه در هفت ماهه نخست امسال سهم صادرات از بازارچه‌های مرزی استان ۱۴۹ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۶۶۰ دلار بوده است بیان کرد: سهم واردات نیز ۲۴ میلیون و ۵۵۶ هزار و ۷۸۹ دلار بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: امسال درصد واردات نسبت به سهمیه تخصیصی از بازارچه‌های مرزی استان در مجموع ۴۸ درصد است.

انتهای پیام/ س. خ.

سهمیه واردات آذربایجان غربی

برچسب ها: صادرات ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.