کشف ۷ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در ساری

۷ تن چوب آلات جنگلی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در ساری کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون امور شهرستان‌های پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص قاچاق منابع ملی در پی کسب خبری مبنی بر فعلیت فردی در امر تهیه و فروش چوب آلات جنگلی قاچاق، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران دریافتند، متهم به قاچاق چوب با استفاده از خودرو‌های سواری و وانت بار به صورت غیر مجاز در ساعت‌های خلوت شب اقدام به قاچاق چوب به داخل باغ می‌کند.

سرهنگ ساداتی گفت: با شناسایی متهم به قاچاق و هماهنگی قضائی این فرد دستگیر شد که در بازرسی از محل دپوی چوب‌های قاچاق با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی استان بیش از ۷ تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق کشف شد.

معاون امور شهرستان‌های پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران ارزش چوب‌های قاچاق مکشوفه را ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: اموال مکشوفه به منابع طبیعی تحویل و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/ م

کشف چوب‌های قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.