در تودیع و معارفه وزیر راه و شهرسازی:

تمرکز وزارت راه و شهرسازی بر اولویت‌های مردم و رئیس جمهور/ جلب اعتماد مردم مهم‌ترین هدف ماست

اسلامی گفت: وضعیت به گونه‌ای است که نمی‌توانیم کارهای اساسی کنیم اما اولویت ما مردم و رئیس جمهور است.

اسلامی:تمرکز وزارت راه و شهرسازی بر اولویت‌های مردم و رئیس جمهور است/ جلب اعتماد مردم مهم‌ترین هدف ماستبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ؛ محمد اسلامی وزیر جدید راه و شهرسازی در مراسم معارفه خود با بیان اینکه  در میانه راه دولت جدید وارد صحنه شده ام، گفت: حضورم در این دوره مانند مشتری آخر شب است و وضعیت به گونه‌ای نیست که بتوانم اقدامات و یا کارهای اساسی انجام دهم.

وی ادامه داد: ما تمرکز خود را بر روی اولویت‌های مردم و رئیس جمهور قرار می‌دهیم و سعی می‌کنیم تعهدات وزارت راه و شهرسازی را در شرایط کنونی به مرحله اجرایی برسانیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی با تمامی زندگی مردم از جمله سکونت، فعالیت و رفت و آمد ارتباط دارد، افزود: ریشه فعالیت‌های ما باید برای رفاه و زندگی مردم باشد و اتمام فعالیت‌های این بخش می‌تواند نماد موفقیت این وزارتخانه باشد.

اسلامی  توضیح داد: اعتماد مردم در حکومت جمهوری اسلامی ایران سهم بزرگی دارد و ما در این وزارتخانه نیز باید سعی کنیم اعتماد مشاوران، پیمانکاران و تمامی کارفرمایان را جلب کنیم.

وی تأکید کرد: باید سعی کنیم فضا را هماهنگ و یکپارچه کنیم و از ظرفیت موجود در شرایط کنونی کشور استفاده کنیم تا بتوانیم به سلامت از تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی عبور کنیم.

وزیر راه و شهرسازی در پایان گفت: عبور از تحریم‌ها یکی از اصلی‌ترین ضروریات است و باید با کمک مردم و با ایجاد اعتمادسازی بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار