اعلام تعطیلی مدارس بر عهده فرمانداران استان بوشهر است

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: در هنگام بارندگی و شرایط اضطراری اعلام تعطیلی مدارس در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر بر عهده فرمانداران است.

اعلام تعطیلی مدارس بر عهده فرمانداران استان بوشهر استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهرداد ستوده در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بوشهر با تاکید بر تقویت هماهنگی دستگاه‌های مختلف اجرایی و امدادی در زمان شرایط بحرانی بیان کرد : در زمان وقوع هر حادثه‌ای ضمن اطلاع رسانی به موقع و تسریع در ارائه خدمات امدادرسانی باید هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

وی، با قدردانی از خدمات صدا و سیمای بوشهر در ابعاد گوناگون اطلاع رسانی گفت: صدا و سیمای استان بوشهر در اطلاع رسانی و انعکاس برنامه‌ها و عملکرد دستگاه‌ها مطلوب عمل کرده که جای قدردانی دارد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به فعال شدن سامانه بارشی در استان بوشهر بر آمادگی همه اعضای ستاد مدیریت بحران برای رسیدگی به مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: در شرایط بارندگی و اضطراری اعلام تعطیلی مدارس در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر بر عهده فرمانداران است.

ستوده افزود: در شرایط بحرانی و اضطراری تمامی مرخصی‌ها و ماموریت‌های غیر ضروری اعضای ستاد مدیریت بحران استان بوشهر لغو می‌شود.

وی، با تاکید بر توزیع امکانات و تجهیزات امدادی و درمانی در شهرستان‌ها افزود: توزیع مناسب تجهیزات راهداری، امدادی، هلال احمر، بهداشت و درمان و راه و شهرسازی باید در زمان بحرانی و شرایط اضطراری مورد توجه قرار بگیرد.

معاون استاندار بوشهر با تاکید بر حضور پلیس راهور در شرایط اضطراری در سطح شهر گفت: پلیس راهور در شرایط اضطراری در سطح شهر و معابر به ویژه در هنگام آبگرفتگی باید حضور فعال داشته باشد.

ستوده افزود: در این شرایط باید از تردد شناور‌ها در حوزه بنادر، گمرک و شیلات به دریا جلوگیری کرد.

انتهای پیام/م

اعلام تعطیلی مدارس بر عهده فرمانداران

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.