رییس فدراسیون والیبال در ارومیه مطرح کرد؛

میزبانی ارومیه و اردبیل از لیگ والیبال ملت‌های جهان

رییس فدراسیون والیبال گفت: میزبانی ارومیه و اردبیل از لیگ ملت‌های جهان تلاشی در راستای توجه ویژه فدراسیون به شهرستان‌ها است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ رییس فدراسیون والیبال در ارومیه گفت: فدراسیون با قطعی کردن میزبانی ارومیه و اردبیل از لیگ ملت‌های جهان سال ۲۰۱۹، نشان داده که برای توسعه رشته والیبال در شهرستان‌ها تلاش می‌کند.

احمد ضیایی رییس فدراسیون والیبال در ارومیه گفت: فدراسیون برای توجه ویژه به استان‌های دیگر در این رشته، میزبانی لیگ ملت‌ها را به شهر‌های ارومیه و اردبیل واگذار کرده و امیدواریم با این کار شاهد توسعه بیشتر والیبال در شهر‌های دیگر باشیم.

وی ادامه داد: فدراسیون مصمم است علاوه بر نزدیک کردن سطح تیم‌های لیگ برتر شاهد حضور تیم‌های مختلفی از استان‌های سراسر کشور باشیم و این اتفاق سبب کاهش هزینه تیمداری و ورود اسپانسر‌های مختلف به رشته والیبال خواهد شد.

وی اضافه کرد: هم اکنون تیم‌هایی هستند که بدهی سنگینی به فدراسیون و همچنین به بازیکنان دارند که امیدواریم با کاهش هزینه تیم داری، شاهد کاهش بدهی‌ها باشیم.

ضیایی در مورد اتفاقات حاشیه‌ای پیرامون تیم ملی هم گفت: تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی انجام می‌دهیم و بزودی برای مشخص شدن حضور کولاکوویچ در تیم ملی، جلسه‌ای با حضور کارشناسان و این سرمربی انجام خواهیم داد ضمن اینکه تلاش می‌کنیم هیچ حاشیه‌ای برای بحران کشاندن تیم ملی در اطراف فدراسیون و تیم ملی نباشد.

 

انتهای پیام/ی

 

ارومیه میزبان مسابقات ورزشی

برچسب ها: اخبار ورزشی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.