ممانعت رژیم بحرین از برگزاری نماز جمعه شیعیان برای یکصد و سی و سومین هفته متوالی

در پی اقدام رژیم آل خلیفه در جلوگیری از برگزاری نماز جمعه در منطقه الدراز برای یکصد و سی‌ و سومین هفته متوالی، ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه این اقدام را تداوم جنایت‌های ظالمانه علیه شیعیان بحرین دانست.

ممانعت رژیم بحرین از برگزاری نماز جمعه شیعیان برای صد و سی و سومین هفته متوالیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری منامه پست، به دنبال اقدام نظام آل خلیفه به جلوگیری از برگزاری نماز جمعه در منطقه الدراز برای یکصد و سی و سومین هفته متوالی، ائتلاف جوانان 14 فوریه این اقدام رژیم بحرین را تداوم جنایت های ظالمانه علیه شیعیان دانست.

به دنبال پافشاری رژیم آل خلیفه برای جلوگیری از برگزاری نماز جمعه در الدراز، اهالی این منطقه دیروز مصادف با نهم نوامبر 2018 نماز در مسجد امام صادق (ع) را به صورت فرادی به جای آوردند.

ائتلاف جوانان 14 فوریه بار دیگر در صفحه خود در پایگاه اجتماعی توئیتر نوشت: «این مانع تراشی ها در ادامه جنایت های ظالمانه و نژادپرستانه ای است که نظام آل خلیفه علیه گروه اصلی مردم بحرین (شیعیان) مرتکب می شود».

گفتنی است برگزاری نماز جمعه در منطقه الدراز ممنوع است و مقامات رسمی با وجود لغو محاصره امنیتی که به مدت دو سال ادامه یافت، مانع برگزاری آن می شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آسیا ، بحرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار