ترامپ در پرداخت حق‌السکوت به مدل نشریات مستهجن و بازیگر فیلم‌های مبتذل نقش کلیدی داشته است

وال استریت ژورنال نوشت رئیس‌جمهور آمریکا در پرداخت حق‌السکوت به یک مدل نشریات مستهجن و یک بازیگر فیلم‌های مبتذل که گفته می‌شود با وی روابط غیر اخلاقی داشته‌اند، نقش کلیدی داشته است.

ترامپ در پرداخت حق‌السکوت به مدل نشریان مستهجن و بازیگر فیلم‌های مبتذل نقش کلیدی داشته استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه وال استریت ژورنال با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در پرداخت حق السکوت به یک مدل نشریات مستهجن و یک بازیگر فیلم های مبتذل که گفته می شود با وی روابط غیر اخلاقی داشته اند، نقش کلیدی داشته است.

دونالد ترامپ به استورمی دنیلز و کرن مک دوگال حق السکوت پرداخت کرده است تا درباره روابط غیراخلاقی خود با وی مطلبی بیان نکنند.

براساس اظهارات حدود سی نفر که در جریان پرداخت این حق السکوت ها بوده اند، رئیس جمهور آمریکا تقریبا در جریان همه مراحل توافق های افشا نشده ای است که دنیلز و مک دوگال پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 امضا کرده اند.

گفته می شود ترامپ ابتدا این موضوع را برای دریافت کمک با دیوید پکر، دوست قدیمی خود و مدیر عامل شرکت «امریکن مدیا» در میان گذاشته بود. وال استریت ژورنال در مقاله ای که سال 2016 منتشر کرد، نوشت شرکت «امریکن مدیا» چگونه حق انتشار داستان مک دوگال را در ازای 150 هزار دلار خریده بود. اکنون در گزارش اخیر وال استریت ژورنال تاکید شده است که هم ترامپ و هم مایکل کوهن درجریان این اقدام پکر بوده اند.

در ادامه این گزارش آمده است ترامپ تمام دستورات لازم را برای پرداخت حق السکوت به این دو زن، به صورت تلفنی یا حضوری با کوهن در میان می گذاشته است. کوهن به دنیلز 130 هزار دلار پرداخت کرد زیرا پکر نمی خواست شرکت امریکن مدیا به یک هنرپیشه فیلم های مستهجن پولی پرداخت کند.

افشای گزارش‌ها درباره مشارکت ترامپ در این پرداخت ها این موضوع را مطرح کرده است که آیا او در آن زمان که نامزد انتخابات ریاست جمهوری بود، قوانین مالی مبارزات انتخاباتی فدرال را نقض کرده است یا خیر.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار