توقیف 2 خودروی خارجی با پلاک جعلی در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از توقیف 2 خودروی خارجی به ارزش 8 میلیارد ریال که از مناطق آزاد جنوب کشور قاچاق شده و پلاک جعلی بر روی آنها نصب شده بود خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ  سعید سلیمیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق خودروهای خارجی گذرموقت از مناطق آزاد جنوب کشور و تردد آنها در استان با پلاک های جعلی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع، با به راه انداختن گشت های محسوس و نامحسوس و همچنین بکارگیری یکسری اقدامات تخصصی سرانجام توانستند 2 نفر از قاچاقچیان را شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطر نشان کرد: از این قاچاقچیان 2 دستگاه خودروی خارجی که از مناطق آزاد جنوب کشور به استان منتقل و بر روی آنها پلاک جعلی نصب شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش خودروها را برابر اعلام کارشناسان مربوطه 8 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: هر 2 خودرو توقیف و به گمرک تحویل و متهمان نیز همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/م

کشف خودروهای قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار