رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خبرداد؛

راهیابی ۱۵ اثر نمایش به جشنواره خیابانی چتر زندگی

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از راهیابی ۱۵ اثر نمایشی به دومین جشنواره خیابانی چتر زندگی خبر داد و گفت: این آثار از بین ۱۰۰ اثر نمایشی انتخاب شده است.

عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ از راه یافتن ۱۵ اثر نمایشی به دومین جشنواره خیابانی چتر زندگی خبر داد و گفت: این آثار از بین ۱۰۰ اثر نمایشی انتخاب شده است.

ملازینلی از جمله آثار راه یافتن به جشنواره چتر زندگی را کاریماتور، نفس گرم، یاشیل و آخرین معرکه عنوان کرد و افزود: علاوه براستان یزد دیگر استان‌های کشور نیز در این جشنواره شرکت می کنند.

  رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش فرهنگ اصیل خانواده ایرانی اسلامی، افزایش نشاط اجتماعی و آگاهی بخشی درزمینه‌ی آسیب‌های مهم اجتماعی از جمله فقر، بیکاری، اعتیاد و استفاده از فضای مجازی دانست.

شایان ذکر است دومین جشنواره خیابانی چتر زندگی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره کل ورزش و جوانان استان یکم تا چهارم آذر ماه در پارک‌ها و اماکن عمومی استان برگزار می شود.

انتهای پیام/ی

۱۵ اثر نمایش به جشنواره خیابانی چتر زندگی راه یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار