جشنواره منطقه‌ای قصه گویی ۲۲ ابان در اراک

بیست و یکمین جشنواره قصه گویی ۲۲ آبان در اراک برگزار می‌شود.

جشنواره منطقه‌ای قصه گویی ۲۲ ابان در اراکبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ بیست و یکمین جشنواره قصه گویی منطقه دو کشوری ۲۲ و ۲۳ آبانماه به میزبانی استان مرکزی ب برگزار می‌شود.

قنبری مدیر کل کانون پرورش فکری و نوجوانان استان مرکزی  در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  با اشاره به اینکه این جشنواره به مرحله منطقه‌ای رسیده است گفت:  استان‌های کشور به ۵ منطقه تقسیم شده اند که استان مرکزی میزبان منتخبین ۷ استان منطقه دو کشور خواهد بود و   جشنواره  قصه گویی منطقه ۲ با حضور استان‌های ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان، قم، مرکزی و همدان در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی برگزار می شود.

قنبری با اشاره به اینکه مرحله قصه گویی مربوط به بخش بزرگسالان است افزود: در این جشنواره ۳۵ قصه گو‌ی بزرگسال شرکت می‌کنند که از این تعداد ۵ نفر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

برگزاری مرحله کشوری جشنواره قصه گویی درایام شب یلدا

وی اضافه کرد: در بخش‌های نوجوانان و پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها آثاری که تولید میشود مستقیما به دبیر خانه تهران ارسال میشود وجشنواره کشوری در ایام شب یلدا برگزار خواهد شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری و نوجوانان استان مرکزی ادامه داد: این جشنواره با محوریت اهداف تربیتی کانون پرورش فکری برگزار خواهد شد تا مباحث اعتقادی و تربیتی و آموزشی به صورت غیر مستقیم به کودکان و نوجوانان انتقال یابد.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.