ضرورت تلاش استان‌ها برای عضویت ورزشکاران در تیم ملی ناشنوایان

سرپرست فدراسیون ورزش ناشنوایان گفت: هیات‌های استانی برای حضور ورزشکاران ناشنوا در تیم ملی بیشتر تلاش کنند.

ضرورت تلاش استان‌ها برای عضویت ورزشکاران در تیم ملی ناشنوایانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،حسن سلگی در مجمع انتخابات هیات ورزش‌های ناشنوایان استان بوشهر افزود: دو مسابقه بین المللی پیش رو داریم یکی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا که بهمن در تایلند برگزار می‌شود و دیگری نخستین دوره مسابقات دو ومیدانی داخل سالن جهان که در کشور استونی برگزار خواهد شد، بنابراین لازم است هیات‌های استانی از ورزشکاران خود حمایت کنند تا بتوانند به عضویت تیم ملی در این دو رشته درآیند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه چند نفر از اعضای مجلس شورای اسلامی عضو هیات رئیسه فدراسیون هستند قول مساعد داده‌اند اعتبار این دو اعزام به مسابقات برون مرزی تامین شود.

سرپرست فدراسیون ورزش ناشنوایان همچنین با اشاره به اینکه ۱۷ انجمن زیرمجموعه فدراسیون ناشنوایان هستند، بیان کرد: اعتبار این فدراسیون ۲۵ میلیارد ریال است که پاسخگوی سهم ناچیزی از نیاز هیات‌های استانی است و هیات‌ها باید به دنبال حامی مالی باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر هم گفت: هیات ورزش‌های ناشنوایان، کم بینایان و نابینایان و جانبازان و معلولین سه هیاتی هستند که با توجه به مدال آوری و قهرمان پروری از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

احمد بهروزیان فرد افزود: ورزشکاران ناشنوای ما در رشته‌های کاراته مردان، فوتبال و فوتسال بانوان عضو تیم ملی هستند و نشان طلای زنده‌یادسید امیر دانیالی در رشته کاراته المپیک ناشنوایان در سال ۲۰۱۳ از افتخارات هیات ورزش‌های ناشنوایان استان بوشهر است.

وی بیان کرد: اکنون هم محمد شایان ورزشکار این استان عضو ثابت تیم ملی ناشنوایان در رشته کاراته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر همچنین بر راه‌اندازی هیات ناشنوایان در شهرستان‌ها تاکید کرد.

در مجمع انتخابات هیات ورزش‌های ناشنوایان استان بوشهر، منصور گرگی پور با ۱۴ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

انتهای پیام/ک

گرگی پور رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان بوشهر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.