قدردانی از نویسنده کتاب "یادت باشد"در اراک

در مراسمی در اراک از نویسنده کتاب "یادت باشد"در اراک قدر دانی شد.

 قدردانی از نویسنده کتاب به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مراسم قدردانی از نویسنده کتاب "یادت باشد" با عنوان جشن امضا با حضور نویسنده کتاب و علاقمندان به حوزه کتاب‌های دفاع مقدس در کتابخانه طلاییه اراک برگزار شد.

حجت الاسلام عباس دانشی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت:   این کتاب اختصاص دارد به زندگی نامه شهید مدافع حرم حمید سیاه کالی مرادی که توسط نویسنده محترم آقای محمد رسول ملاحسنی تالیف شده است.

حجت الاسلام دانشی افزود: علاقمندان به حوزه آثار مکتوب دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در کتابخانه طلایه اراک دور هم جمع شدند تا در جشن امضا کتاب "یادت باشد" با حضور نویسنده کتاب شرکت کنند.

وی اضافه کرد: در آینده این سلسله نشست‌ها ادامه دارد و جوانان و نسل جدید را با دوران دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام و مدافعان حرم بیشتر آشنا می‌کنیم.

یادت باشد برشی از زندگی عاشقانه‌ی شهید مدافع حرم شهید حمید سیاهکالی است که هر وقت در جمع نمی‌توانست مستقیم به همسرش بگوید دوست دارم، به جای دوست دارم می‌گفت: یادت باشه.

انتهای پیام/ج

قدر دانی از نویسنده کتاب عاشقانه زندگی شهید مدافع حرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.