بسیج دارای جایگاهی ویژه در برنامه‌های صدا و سیما

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: تفکر بسیج دارای اولویت و جایگاهی ویژه در برنامه‌های رسانه ملی است.

نشست هماهنگی پوشش رسانه ای برنامه های هفته بسیج 2به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، صبح امروز دوشنبه ۲۱ آبان ۹۷ در نشست هماهنگی و برنامه‎ریزی رسانه‌ای بزرگداشت هفته بسیج در استان تأکید کرد: حاکمیت تفکر بسیج و فرهنگ مقاومت، ضامن عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران و همچنین دیگر ملت‌ها در سراسر دنیا در قالب بیداری اسلامی است.

وی با اشاره به محور‌های مورد تأکید رهبر فرزانه انقلاب برای حرکت و برنامه سازی در رسانه ملی گفت: بر همین اساس، تفکر ارزشمند بسیج دارای اولویت و جایگاه ویژه‌ای در برنامه‌های صدا و سیما می‌باشد.

عظیمی افزود: صدا و سیمای استان علاوه بر مناسبت‌هایی مانند هفته دفاع مقدس و هفته بسیج، در طول سال و به طور مستمر تولید و پخش برنامه‌های با محوریت و موضوع بسیج را در دستور کار دارد.

وی با تشکر از همکاری مجموعه سپاه و بسیج در استان برای تأمین محتوای این برنامه‌ها، بر ضرورت تعامل، هماهنگی و همفکری دو نهاد سپاه و بسیج و رسانه ملی برای غنا و ارتقای محتوایی و کیفی تولیدات تأکید کرد.

عظیمی ادامه داد: رسالت دستگاه‌ها و نهاد‌های فعال عرصه فرهنگی و رسانه‌ای کشور، در شرایط خاص امروز به عنوان عرصه تقابل جریان شیطانی غرب و استکبار با جریان اسلامی و انقلابی در قالب جنگ نرم و هجمه رسانه ای، بسیار سنگین و نیازمند حرکت مجاهدانه، تلاش مضاعف و همکاری و هم افزایی است.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر کار فرهنگی و رسانه‌ای اثرگذار و ماندگار برای پیروزی در رقابت رسانه‌ای موجود و پاسخ دندان شکن به هجمه دشمن اضافه کرد: حرکت و کار در حوزه رسانه و بویژه فضای مجازی باید هدفمند و همراه با نوآوری و خلاقیت، و رصد دقیق شرایط کشور، منطقه و جهان باشد تا منجر به موفقیت شود.

عظیمی گفت: تولید و انتشار محتوا و آثار فاخر و با کیفیت در سطح وسیع، در اولویت برنامه‌های هفته بسیج امسال به عنوان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار دارد.

وی یادآور شد: صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، امسال برای سومین سال متوالی و با اعزام گروه‌ها و تجهیزات برنامه سازی، برای پوشش رسانه‌ای مراسم اربعین حسینی (ع) در کربلای معلا و همچنین نجف اشرف اقدام کرد.

عظیمی افزود: انعکاس برنامه همایش دختران محمدی (ص) به مناسبت ۲۸ صفر سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) هم از دیگر ابتکارات صدا و سیمای استان در راستای توجه به حوزه‌های نوجوانان و بانوان بود که برای سومین سال برگزار شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، جانشین فرماندهی و جمعی از مدیران و مسئولان اقشار بسیج و رده های سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در این نشست، در محل سالن جلسات صدا و سیمای مرکز استان حضور داشتند. 

۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ به عنوان «روز بسیج» نامگذاری شده است.

برنامه‌های هفته بسیج نیز امسال در سراسر کشور، از ۲۹ آبان تا ۵ آذر و با شعار «بسیج، مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ش

نشست هماهنگی و برنامه‎ریزی رسانه‌ای بزرگداشت هفته بسیج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار