مدیر کل کمیته امداد سیستان و بلوچستان:

بیش از ۲ هزار کمک هزینه جهیزیه به مددجویان کمیته امداد اهدا شد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: ۲ هزار و ۴۵۷ فقره جهیزیه و کمک هزینه ازدواج امسال به مددجویان زیر پوشش این نهاد در استان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سید مهدی عبادی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برای تهیه این اقلام بیش از سه میلیارد و ۶۸۹ میلیون تومان اعتبار دولتی و کمک‌های مردمی هزینه شده است.

وی هدف از پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه به مددجویان را در راستای ازدواج آسان مددجویان و تشویق به سنت حسنه ازدواج بیان کرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: سرانه جهیزیه در مناطق عادی سه میلیون تومان و مناطق محروم سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

وی افزود: همچنین هدیه ازدواج از ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فراخور مناطق عادی و محروم به زوجین سیستان و بلوچستان اهدا می‌شود.

عبادی برهمکاری با سازمان‌های مرتبط و موسسات خیریه در کمک به تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند تاکید کرد و اظهار داشت: بدون تردید نقش خیران در مشارکت امور خیر علاوه بر تهیه و اعطای جهیزیه در تامین لوازم ضروری زندگی مددجویان همچون یخچال، کولر، بخاری، آبگرمکن و سایر امکانات غیرقابل انکار است و این مهم باید با جدیت و اهتمام ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: خیران می‌توانند علاوه بر حضور در پایگاه‌های ثابت کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۷۰۷۳۴۳۴۰۰۶ واریز یا از طریق سامانه پیامکی #۳*۵*۰۵۴*۸۸۷۷* اقدام کنند.

 

انتهای پیام/پ

پایگاه‌های ثابت کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار