معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان سمنان خبرداد:

صادرات محصولات استان سمنان به ۳۹ کشور جهان

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در سال جاری ۱۹۸هزار تن کالا به ارزش حدود ۹۰ میلیون دلار از استان صادر شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حمیدرضا مداح معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه در هفت ماهه نخست سالجاری ۱۳۶ کارت بازرگانی حوزه تجارت در استان صادر شد، گفت: این کارت اجازه فعالیت‌های تجاری و اقتصادی را به فعالان این حوزه می‌دهد.

وی افزود: در هفت ماهه نخست سالجاری ۹هزارتن کالا به ارزش بیش از ۲۳ میلیون دلار از گمرک استان سمنان ترخیص شده که عمده کالا‌های وارداتی شامل پنبه، ورق فولادی، ماشین آلات و اجزا و قطعات، الیاف، هادی‌های برق و غیره هستند.

معاون صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در سال جاری ۱۹۸هزار تن کالا از قبیل هیدروکربن، شمش سرب، پودر لباسشویی، سودسوزآور، ظروف یکبار مصرف، کولر آبی، کاشی، کابل و غیره به ارزش حدود ۹۰ میلیون دلار از استان صادر شده است.

وی اظهار داشت: بیشترین کالا‌های صادراتی استان سمنان به ۳۹ کشور جهان از قبیل افغانستان، عراق، امارات، ترکیه، پاکستان، چین، انگلستان، هند، کرواسی، صربستان، هنگ کنگ، ارمنستان، آذربایجان و ایتالیا صادر می‌شود.

انتهای پیام / گ

۱۳۶ کارت بازرگانی حوزه تجارت در استان سمنان صادر شد

برچسب ها: صنعت ، صادرات ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.