مدیر کل کمیته امداد استان سمنان خبر داد:

رشد ۶۲ درصدی کمک به ایتام در استان سمنان

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه کمک به فرزندان محسنین و ایتام و طرح شفا در استان ۶۲ درصد رشد داشت، گفت: مشارکت شش میلیارد تومانی حامیان تا پایان امسال پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید جواد رضوی مدیر کل کمیته امداد سمنان با اشاره به اینکه کمک به فرزندان محسنین و ایتام در استان سمنان ۶۲ درصد رشد داشت، گفت: با کمک خیران و حامیان فرزندان محسنین و ایتام از مواد غذایی، خدمات مسکن، کمک‌هزینه‌های درمانی و تحصیلی بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: طی هفت ماهه سال گذشته حامیان طرح‌های ایتام، محسنین و شفا دو میلیارد و ۶۲۱ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردندکه خوشبختانه این رقم امسال به چهار میلیارد و ۳۶۱ میلیون تومان در مدت مشابه سال جاری رسید.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه ده هزار حامی در طرح‌های اکرام ایتام، محسنین و بیماران طرح شفا با این نهاد همکاری دارند، اظهار داشت: با گسترش اطلاع‌رسانی و آگاهی مشارکت شش میلیارد تومانی حامیان تا پایان سال جاری در استان سمنان دور از انتظار نخواهد بود.

وی گفت: سمنان با یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان و شاهرود با ۷۷۲میلیون تومان بیشترین کمک را به فرزندان معنوی خود داشتندکه دامغانی‌ها نیز با مشارکت ۴۰۰میلیون تومانی در جایگاه بعدی مشارکت در طرح کمک به فرزندان محسنین، ایتام و طرح شفا قرار دارند.

سید جواد رضوی تصریح کرد: در همین مدت هفت ماه حامیان طرح شفای استان سمنان ۳۴۴ میلیون تومان به بیماران نیازمند کمک کردند.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه دو هزار و ۹۱۱ حامی در طرح محسنین از کمک یک میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومانی حامیان خود برخوردار شدندتصریح کرد: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ نزد بانک صادرات شعبه الغدیر و شماره کارت مجازی۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ بانک صادرات برای کمک به فرزندان معنوی خود واریز کنند.

انتهای پیام / م

کمک ۳۴۴ میلیون تومانی به بیماران نیازمند طی هفت ماه در استان سمنان

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.