کالای قاچاق به بازار نرسید

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: یک دستگاه تریلر حامل کالای قاچاق در شهرستان اندیمشک توقیف شد.

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "حمایت از کالای ایرانی" اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پديده شوم قاچاق، مأموران انتظامی ایست و بازرسی پل زال شهرستان اندیمشک با تشدید کنترل بر خودروهای عبوری موفق شدند یک دستگاه تریلر حامل بار قاچاق به را شناسایی و توقیف نمایند.

وی بیان داشت: مأموران پلیس در بازرسی از محموله خودروی توقیفی، 10 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق از قبیل 7 پالت روغن موتور، یک پالت روغن گیربکس، یک پالت ضد یخ، 11 پالت انواع پمپ و ادوات کشاورزی، 4 پالت انواع تسمه تایم خودروی سواری و 63 کارتن واشر سرسیلندر فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی را کشف و ضبط کردند.

سردار عباس زاده در ادامه افزود: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق مکشوفه پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پايان با بيان اينکه عملکرد قاچاقچيان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، تصریح کرد: تلاش پليس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت بیش از پیش ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

توقیف محموله کالای قاچاق در اندیمشک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.