عضو شورای اسلامی شهر قم:

طرح احداث پارکینگ حرم حضرت معصومه(س)به همکاری مالکان نیازدارد

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت:برخی از مالکان در محدوده طرح احداث پارکینگ در ضلع شرقی حرم حضرت معصومه(س) با شهرداری قم در زمینه تملک همکاری نمی‌کنند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ محمود مسگری  عضو شورای اسلامی شهر قم پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به طرح احداث پارکینگ در ضلع شرقی حرم حضرت معصومه(س)گفت: 56 پلاک ثبتی و 13 هزار و 600 متر مربع زمین درگیر این طرح مهم می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد:متاسفانه برخی از مالکان در محدوده طرح احداث پارکینگ در ضلع شرقی حرم حضرت معصومه(س) با شهرداری قم در زمینه تملک همکاری نمی‌کنند و قیمت‌هایی را فراتر از قیمت‌های کارشناسی برای فروش منازل خودشان مطرح می‌کنند، در وضعیت کنونی امکان پیش بردن این پروژه با توان بخش خصوصی وجود دارد.

وی ادامه داد: برای تملک املاک قرار گرفته در طرح احداث پارکینگ در ضلع شرقی حرم حضرت معصومه(س) الزاما نیازی به اخذ مجوز برای اعمال ماده 9 نیست و امکان استفاده از ماده هشت در این طرح وجود دارد.

مجید اخوان دیگر عضو شورای شهر در بخش دیگری از جلسه با اشاره به وضعیت احداث پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) عنوان کرد: برای تکمیل این پروژه اعتبار پیش بینی شده است.

وی ادامه داد:باید ابتدا املاک موجود در محل پروژه احداث پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) تملک شوند و سپس می‌توان برای جذب سرمایه گذاری در این پروژه به سراغ سرمایه گذاران دارای صلاحیت رفت.

عضو شورای اسلامی شهر قم یادآورشد: اگر تعرفه جمع آوری مکانیزه پسماندهای جزء عمرانی و ساختمانی توسط بخش خصوصی در شهر قم افزایش پیدا نکند، این کار با مشکل مواجه خواهد شد و در آن صورت هزینه جمع آوری دستی پسماندهای ساختمانی در مناطق مختلف شهر بیشتر از هزینه جمع آوری مکانیزه این پسماندها خواهد شد و شهر با چالش جدیدی مواجه می‌شود.

انتهای پیام/ح

مشکلات پیش روی احداث پارکینگ در ضلع شرقی حرم حضرت معصومه(س)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار