حوله‌های هوشمند، از بیماری جلوگیری می‌کنند +فیلم

با استفاده از این حوله‌های هوشمند دقیقا می‌دانید چه زمانی حوله خود را باید بشویید.

حوله‌های هوشمند از بیماری جلوگیری می‌کنند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک میکروبیولوژیست در دانشگاه آریزونا به تازگی اعلام کرده است ۹۰ درصد حوله‌های حمام، آلوده به باکتری هستند. میزان انتشار باکتری بستگی به نحوه شست وشوی حوله دارد. اگر بعد از دو روز صورت خود را با حوله دستی خشک کنید، باکتری‌های بیشتری نسبت به زمانی که صورت خود را در کاسه توالت فرو ببرید، دریافت می‎کنید! در نتیجه داشتن حوله تمیز یکی از عناصر مهم زندگی سلامت است. برای تمیز کردن حوله‌ها باید آن‌ها را در فضایی قرار دهید که رطوبت نداشته باشد و نور خورشید بر آن‌ها بتابد. اگر امکان استفاده از نور خورشید را ندارید، هر دو سه روز یکبار حوله ها را در آب داغ بشویید و از شست وشو دهنده‌های اکسیژن رسان هم استفاده کنید. 

این حوله‌های هوشمند می‌توانند از بیماری جلوگیری کنند. کسانی که از جرم و باکتری می‌ترسند این حوله بهترین گزینه برایشان است. نام این حوله هوشمند "Mizu Smart Towel" است. Mizu Smart Towel زمانی که باکتری یا جرمی را بر روی سطح خود حس می‌کند تغییر رنگ می‌دهد.

رنگ آبی در این حوله پس از تشخیص باکتری به قرمز تبدیل می‌شود. زمانی که این تغییر رنگ را مشاهده کردید باید آن‌ها را بشویید. این حوله به گونه‌ای طراحی شده است که به سرعت خشک شود. اگر نگران لطافت آن هستید باید بگوییم که شرکت سازنده آن ادعا می‌کند که این حوله بسیار نرم و برای پوست شما بسیار مناسب است. اگر بیمار شده اید شاید دلیلش حوله شما باشد.

اگر برای فهمیدن زمان مناسب برای شستن حوله‌ها آن‌ها را بو می‌کنید احتمالا خیلی دیرتر از زمان مناسب آن متوجه می‌شوید. تنها پس از سه روز استفاده از حوله بر روی آن صدها و هزاران ارگانیسم‌ ایجاد می‌شود. در ادامه فیلمی از این حوله هوشمند مشاهده می‌کنید:

 

بیشتر بخوانید:طراحی بی‌نظیر سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر


انتهای پیام/

حوله‌هایی که زمان آلودگی رنگشان تغییر می‌کند

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.