حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و پاسخ نیروهای مقاومت با بیش از ۴۰۰ موشک + فیلم و تصاویر

منابع خبری از حمله رژیم صهیونیستی به شرق نوار غزه و پاسخ متقابل نیرو‌های مقاومت با بیش از ۴۰۰ موشک خبر داده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین از شنیده شدن صدای انفجار در شرق نوار غزه خبر داد و اعلام کرد خبرهای اولیه حاکی از حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به این منطقه است. شبکه اسکای نیوز نیز اعلام کرد ارتش اسرائیل شماری از پایگاه‌های حماس را در داخل خاک غزه هدف قرار داده است.

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و پاسخ نیروهای مقاومت با بیش از ۲۰۰ موشک + فیلم

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین یک دیده‌بانی گروه های مقاومت در منطقه خزاعه در شرق خان یونس در نوار غزه را بمباران کرد.

از سوی دیگر، شبکه المیادین از پاسخ نیروهای مقاومت به حملات هوایی رژیم صهیونیستی خبر داد. این شبکه اعلام کرد ده‌ها موشک مقاومت بسوی سرزمین های اشغالی شلیک شدند. رسانه های اسرائیلی از به صدا درآمدن آژیرهای خطر خبر دادند. همچنین رسانه های صهیونیستی از هدف گرفته شدن یک اتوبوس اسرائیلی در نزدیکی مرزهای نوار غزه خبر دادند.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند ۲۰ موشک به سوی شهرک‌های سدیروت، نتیفوت، حوف اشکلون در نزدیکی غزه شلیک شده است.

همچنین المیادین اعلام کرد بیش از صد موشک  در حدود ۴۰ دقیقه بسوی سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و پاسخ نیروهای مقاومت با بیش از ۲۰۰ موشک + فیلم

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: داود شهاب، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد حملات موشکی گروه‌های مقاومت، پاسخ طبیعی به تجاوزگری اشغالگران است.

شهاب افزود: اتاق مشترک عملیات گروه‌های مقاومت تصمیم گرفت به این تجاوزگری پاسخ دهد تا اشغالگران درک کنند که اگر زندگی فلسطینی‌ها در امنیت نباشد، روی امنیت را نخواهند دید.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از شهرک نشینان در شهرک‌های نزدیک نوار غزه خواست در پناهگاه باقی بمانند.

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و پاسخ نیروهای مقاومت با بیش از ۲۰۰ موشک + فیلم

شبکه العالم اعلام کرد جنگنده‌های رژیم اشغالگر نوار مرزی غزه با مصر را با دست کم دو موشک هدف قرار دادند. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین یک زمین خالی را در شرق محله التفاح در شرق غزه با چهار موشک هدف قرار دادند. اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی درباره تشدید و افزایش تجاوزات رژیم صهیونیستی، به مقامات این رژیم هشدار داد.

اسماعیل رضوان از سران جنبش فلسطینی حماس گفت غزه امروز در سنگر دفاع از مقدسات ایستاده است. او تاکید کرد مقاومت در همین حال با بی پروایی علیه اسرائیل به مقابله برخاسته است.

برخی خبر‌ها از اقدام گروه‌های مقاومت فلسطینی به پرتاب موشک به شهرک بئر السبع در سرزمین‌های اشغالی حکایت دارد.

منابع فلسطینی اعلام کردند در موشک باران گروه‌های مقاومت، چند خانه در شهرک سدیروت و دیگر شهرک‌های صهیونیست نشین هدف قرار گرفتند که به آتش گرفتن برخی از آن‌ها منجر شد.

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و پاسخ نیروهای مقاومت با بیش از ۲۰۰ موشک + فیلم

المیادین اعلام کرد پیکر دو شهید فلسطینی بر اثر بمباران جنگنده‌های رژیم اشغالگر به بیمارستان الاندونیسی در شمال نوار غزه منتقل شد. در حمله هوایی اسرائیل به شرق دیرالبلح در نوار غزه، چند فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از نوار غزه، جنبش مقاومت اسلامی حماس مسئولیت حمله راکتی به فلسطین اشغالی را به عهده گرفت.

تلویزیون العالم به نقل از خبرنگار خود گزارش داد: در حملات موشکی و راکتی نیرو‌های مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین پیرامون نوار غزه ۱۸ شهرک نشین زخمی شدند.

منابع فلسطینی از دور جدید شلیک موشک‌ها و راکت‌های نیرو‌های مقاومت فلسطین به سوی شهرک‌های صهیونیست نشین هم مرز با نوار غزه خبر دادند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شرق شهرک رفح در جنوب نوار غزه یک جوان ۲۳ ساله فلسطینی شهید و یک نفر دیگر زخمی شد.

شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از منابع آگاه گزارش داد: تلاش‌هایی از سوی مقامات مصری و نیکلای ملادینف، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور منطقه خاورمیانه (غرب آسیا) برای آرام کردن اوضاع در سرزمین‌های اشغالی در جریان است.

در حمله نیرو‌های مقاومت فلسطین به یک اتوبوس نظامیان صهیونیست در شهرک "کفار عزه" با یک فروند موشک نقطه زن و دقیق، یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسید و دو نظامی دیگر زخمی شدند که حال آن‌ها وخیم است.

شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد: تاکنون بیش از ۲۰۰ موشک و راکت از نوار غزه به سوی شهرک‌های اسرائیلی شلیک شده است و صدای آژیر‌های هشدار همچنان در این شهرک‌ها شنیده می‌شود.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در همین حال از عملکرد ۳۰ درصدی سامانه پدافندی گنبد آهنین در رهگیری و انهدام موشک‌های دست‌ساز فلسطینی‌ها خبر داد.

صهیونیست‌ها می‌گویند در مواجهه با باران موشکی سربازان مقاومت در غزه، گنبد آهنین‌شان فقط توانسته ۶۰ موشک از ۲۰۰ راکت فلسطینی‌ها را رهگیری کند.

شبکه تلویزیونی الحدث گزارش داد: جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد ما مسئول تشدید تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی نیستیم و اسرائیل باید به برقراری آتش بس پایبند باشد.

همچنین، سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرد ما در اوج حملات به نوار غزه قرار داریم و این حملات گسترده‌تر و شدید‌تر خواهد شد.

شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود گزارش داد: قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی ورودی‌های بندر غزه را به روی ماهیگیران فلسطینی بستند و آنان را از سواحل غزه دور کردند.

اتاق عملیات مشترک نیرو‌های مقاومت فلسطین اعلام کرد: مجاهدان ما یک اتوبوس حامل نظامیان دشمن صهیونیستی را در شرق جبالیا با موشک هدایت شونده "کورنیت" هدف قرار دادند. در این حمله موشکی یکی از نظامیان کشته شد و شماری نیز زخمی شدند.

 رسانه‌های رژیم صهیونیستی به حمله موشکی نیرو‌های مقاومت فلسطین به اتوبوس حامل نظامیان صهیونیست اعتراف و اعلام کردند در این اتوبوس ۵۰ نظامی حضور داشته اند.

نیروهای مقاومت فلسطین پایگاه نظامی کرم ابوسالم را در شرق رفح با راکت هدف قرار دادند.

شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود گزارش داد: رژیم صهیونیستی به حملات هوایی خود به مناطق مختلف نوار غزه و هدف قرار دادن منازل مسکونی فلسطینیان ادامه می‌دهد.

در همین حال، کمیته‌های مقاومت فلسطین در گفتگو با این شبکه اعلام کرد مقاومت، پاسخ خود را به تجاوزگری‌های دشمن صهیونیستی ادامه خواهد داد و اشغالگران هزینه سنگینی بابت اقدامات خود پرداخت خواهند کرد.

شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود از حملات هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ساختمان شبکه تلویزیونی الاقصی وابسته به حماس و اصابت سه موشک به آن خبر داد که در پی آن، ساختمان شبکه تلویزیونی الاقصی کاملا ویران شد.

خالد الازبط، سخنگوی رسمی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین به المسیره یمن گفت: دشمن روز گذشته با هوشیاری نیرو‌های مقاومت غافلگیر شد. شلیک موشک‌ها، پیام محور مقاومت به دشمن است که منطق گفتگو تغییر کرده است. در صورتی که دشمن به تجاوزات خود ادامه دهد ما دایره موشکباران را به تل آویو خواهیم رساند.

شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد نیرو‌های مقاومت فلسطین با موشک و توپ سنگین دوربرد، سرزمین‌های اشغالی سال ۴۸ را گلوله باران کردند.

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد اتاق عملیات مشترک نیرو‌های مقاومت فلسطین اعلام کرد: همه شهرک‌های صهیونیست نشین هم مرز با نوار غزه را هدف حملات موشکی و راکتی قرار می‌دهیم. مقاومت در پاسخ به حملات دشمن به منازل مسکونی و مؤسسه‌های غیرنظامی، دایره حملات موشکی و راکتی خود را گسترش خواهد داد. اگر دشمن اشغالگر به تجاوزگری‌های خود علیه نوار غزه ادامه دهد، دایره آتش را شدیدتر و گسترده‌تر خواهیم کرد.

شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد: رسانه‌های دشمن صهیونیستی اعلام کردند بر اثر شلیک موشک‌های (مقاومت) از غزه به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه، ۲۹ نفر زخمی شدند.

شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود گزارش داد: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ساختمان سه طبقه الرحمة را در منطقه شیخ رضوان نوار غزه با خاک یکسان کردند.

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلابی یمن در گفتگو با این شبکه در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و پاسخ نیرو‌های مقاومت فلسطین به آن گفت: موضع ملت یمن در حمایت از مسئله فلسطین ناشی از رویکرد ما در مخالفت با دشمن امت و یاری رساندن به ملت مظلوم است. موضع حمایتی از ملت فلسطین یکی از اصول اساسی قوانین و منشور‌های بین المللی است.

محمد علی الحوثی تصریح کرد: اتحادیه عرب باید موضع قاطعی علیه تجاوزگری‌های دشمن صهیونیستی علیه نوار غزه اتخاذ کند. از کسانی که ما را در یمن هدف قرار می‌دهند می‌خواهیم در محاسبات خود تجدیدنظر کنند و به جای هدف قرار دادن ما، از ملت فلسطین حمایت کنند.

وی افزود: افتخار می‌کنیم هنگامی که مشاهده می‌کنیم فلسطینی‌ها پیشاپیش همه از مقدسات امت اسلامی دفاع می‌کنند. معتقدیم فلسطینیان از توانایی کافی برای مقابله با دشمن متجاوز برخوردارند و همه باید از آنان حمایت کنند. اقدامات متحد و یکپارچه ملت فلسطین حامل پیامی است که جهان، باید آن را بشنود.

پایگاه اینترنتی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گزارش داد: فوزی برهوم سخنگوی رسمی جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله اشغالگران اسرائیلی به مقر شبکه تلویزیونی الاقصی و تخریب کامل آن، حمله‌ای وحشیانه است که منطق جنایتکارانه این دشمن را نشان می‌دهد و حمله به هر صدای آزاد به شمار می‌رود که تلاش می‌کند واقعیت را منتقل کند و جنایات و تروریسم و اقدامات خلاف قانون دشمن را علیه غزه و ساکنان آن و ملت فلسطین، رسوا کند.

وی افزود همه سازمان‌های بین المللی و حقوقی و روزنامه‌ها و رسانه‌ها باید این اقدام تجاوزکارانه و خطرناک را علیه رسانه‌ها و خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه، محکوم کنند. چنین اقداماتی، موجب نخواهد شد کسانی که دارای صدای آزاد و وجدان بیدار هستند به رسالت مقدس رسانه‌ای و انسانی خود در رسوا سازی اقدامات اشغالگران اسرائیلی علیه ملت فلسطین ادامه ندهند.

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس در گفتگو با این شبکه اظهار داشت: دشمن اشغالگر به صورت وحشیانه به تشدید تنش‌های نظامی ادامه می‌دهد و مقاومت با تمام توان حاضر است به این اقدامات پاسخ دهد. احتمال اینکه مقاومت دایره پاسخ خود به حملات دشمن را گسترش دهد وجود دارد؛ اگر دشمن به تجاوزگری‌های خود علیه ملت فلسطین ادامه دهد، شهر‌های واقع در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار خواهیم داد.

­شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا گزارش داد: محود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از جامعه جهانی خواست هر چه سریعتر برای توقف تشدید تنش‌های نظامی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه وارد عمل شود.

شبکه تلویزیونی المسیره یمن گزارش داد: دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: ایمان راسخ خود را در حتمی بودن پیروزی مستضعفان و در صدر آن‌ها ملت هوشیار و مقاوم فلسطین ابراز می‌کنیم.

­شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر‌های خطر در شهرک‌های واقع در منطقه غلاف غزه خبر دادند. بنا به اعلام این رسانه ها؛ در حملات موشکی و راکتی نیرو‌های مقاومت به این شهرک‌ها تا کنون ۵۴ شهرک نشین صهیونیست زخمی شده اند.

شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری گزارش داد: رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از وزارت امور خارجه روسیه اعلام کردند اسرائیل مسئول تشدید تنش‌های نظامی در نوار غزه است.
حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمان وزارت امور داخله در نوار غزه

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در نشست اضطراری خود برای حملات بیشتر علیه نوار غزه چراغ سبز نشان داد.

شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری گزارش داد: رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند وزارت امور خارجه آمریکا بر حق اسرائیل در دفاع از خود تأکید کرد.

شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود گزارش داد: نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک العیساویه در قدس اشغالی یورش بردند و جوانان فلسطینی با سنگ با آنان مقابله کردند.

شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد رسانه‌های دشمن صهیونیستی از آتش سوزی در یک تاسیسات گازی و وارد آمدن خسارت‌های گسترده به آن و همچنین هدف قرار گرفتن بیش از ۵۰ شهرک در حملات موشکی نیرو‌های مقاومت خبر دادند.

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد شبکه تلویزیونی الاقصی وابسته به جنبش حماس، تصاویر حمله موشکی نیرو‌های مقاومت به اتوبوس نظامیان صهیونیست را در شرق جبالیا در شمال نوار غزه پخش کرد. در این حمله یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسید و دو نظامی دیگر به شدت زخمی شدند.

شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد بیش از ۴۰۰ موشکی که نیرو‌های مقاومت فلسطینی شلیک کرده اند هزاران نفر از شهرک نشینان را در اطراف نوار غزه مجبور به فرار کرده است.

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: بر اثر اصابت موشک نیرو‌های مقاومت به یک ساختمان در شهرک عسقلان، یک زن شهرک نشین صهیونیست کشته شد.

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد شبکه تلویزیونی الاقصی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: دشمن اشغالگر با ارتکاب جنایت بمباران ساختمان شبکه الاقصی، هرگز نمی‌تواند صدای ما را خاموش و تصویر ما را پاک کند.

ابراهیم ظاهر مدیر شبکه تلویزیونی الاقصی وابسته به جنبش حماس در گفتگو با این شبکه اظهار داشت: ما شبکه‌های تلویزیونی (کشورهای) عربی را به خاطر فراموش کردن مسئله فلسطین سرزنش می‌کنیم. وی افزود: هر پنج طبقه ساختمان شبکه الاقصی پس از تخلیه، از سوی جنگنده‌های دشمن صهیونیستی هدف قرار گرفت و ویران شد.

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: دشمن صهیونیستی باید پیام گردان‌های قسام و اتاق عملیات مشترک نیرو‌های مقاومت را به خوبی دریافت کند و از پیامد ارتکاب جنایت‌های خود در نوار غزه آگاه باشد.

شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری گزارش داد: رژیم صهیونیستی برگزاری دور دوم انتخابات محلی در شهرک عسقلان را به دلیل وخامت اوضاع امنیتی به تعویق انداخت.

شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد: روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرد سامانه دفاعی گنبد آهنین بیشتر از هر زمان دیگری ناکارآمد است.

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: ابومجاهد سخنگوی کمیته‌های مقاومت تأکید کرد: مقاومت عملیات خود را به صورت برنامه ریزی شده و دقیق اجرا می‌کند و بیشتر از آنکه به فکر کمیت عملیات باشد بر دقت و کیفیت آن تمرکز می‌کند.

همچنین؛ ابوعبیده سخنگوی رسمی گردان‌های قسام در پیامی توئیتری اظهار داشت: پیام مقاومت این است که مسئولیت آنچه در شهرک عسقلان رخ داد (حملات موشکی مقاومت و کشته شدن یک زن شهرک نشین) بر عهده سرکرده‌های دشمن اسرائیلی است. با این حال؛ هشدار می‌دهیم در صورت ادامه حملات به نوار غزه، مقاومت پاسخی می‌دهد که دشمن اشغالگر پیشتر نظیر آن را مشاهده نکرده است.

خبرگزاری رویترز گزارش داد: آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد خواستار حفظ نهایت خویشتن‌داری در نوار غزه شد.

شبکه تلویزیونی المیادین از حمله مجدد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به خان یونس در جنوب نوار غزه خبر داد. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پایگاه مقاومت را در منطقه السناطی در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مقر نیرو‌های گارد ساحلی را نیز در غرب شهر غزه هدف قرار دادند.

همچنین این شبکه اعلام کرد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یکی از ساختمان‌های وابسته به وزارت امور داخلی فلسطینی‌ها در نوار غزه را بمباران کردند.

همچنین شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد بالگرد‌های رژیم صهیونیستی پایگاه پلیس دریایی را در شهر غزه هدف قرار دادند.

شبکه تلویزیونی العالم نیز گزارش داد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پایگاه مقاومت را در شهر دیر البلح در مرکز نوار غزه بمباران کردند. العالم در خبری دیگر گزارش داد: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک پایگاه مقاومت را در منطقه الشیخ عجلین در جنوب غرب نوار غزه و یک پایگاه دیگر را در غرب خان یونس هدف قرار دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۷
مرگ بر اسرائیل و السعووود
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۹:۴۹ ۲۲ آبان ۱۳۹۷
سلام برتمام مردم قهرمان ایران زمین وعده حق نزدیک است وظالم ازبین خواهد رفت
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۰۸:۳۲ ۲۲ آبان ۱۳۹۷
پوست این اسراییلیا رو بکنین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۲۲ آبان ۱۳۹۷
بابا بزنین این صهیونیستهای پست فطرتها رو بترکونین .
Iran (Islamic Republic of)
Ehsan
۰۷:۰۳ ۲۲ آبان ۱۳۹۷
این طوری باید جواب داد ۴۰۰موشک
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۰۶:۲۹ ۲۲ آبان ۱۳۹۷
مرگ بر جنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۲۲ آبان ۱۳۹۷
دم مقاومت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۲ آبان ۱۳۹۷
الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۱ آبان ۱۳۹۷
کیف کردم موشک جواب موشک
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۰۷:۵۱ ۲۲ آبان ۱۳۹۷
و گویا آن روز در حال فرا رسیدن است که اعراب متحد شوند۰
الحمدلله ظهور نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
جیر جیر
۲۳:۳۱ ۲۱ آبان ۱۳۹۷
عکس اولی آدم به یاد عقرب میندازه
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۳:۲۳ ۲۱ آبان ۱۳۹۷
بزنید این صهیونیست های پست رو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۲۱ آبان ۱۳۹۷
امریکا رو به نابودی است تمام شد.
Iran (Islamic Republic of)
E3maeil
۰۰:۰۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۷
لعنت به اونایی که منفی میدن لعنت
آخرین اخبار