با کناره‌گیری تیم کریمه قم از والیبال، تیم افق قم جایگزین آن شد

با کناره‌گیری تیم کریمه قم از مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان ایران، تیم باشگاهی افق قم آمادگی خود را برای حضور در این رقابت‌ها اعلام کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ بعد از حضور تیم ملی والیبال مردان ایران در لیگ ملت‌های والیبال دنیا و بازی‌های آسیایی۲۰۱۸جاکارتای اندونزی، در سطح باشگاهی ابتدا استارت برگزاری مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور زده شد و از این هفته لیگ دسته اول این رشته آغاز می‌شود.

در مسابقات این فصل لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور دیگر خبری از تیم باشگاهی کریمه قم نیست، تیمی که بعد از سفیر به مدت دو فصل نمایندگی قم در این رقابت‌ها بر عهده داشت ولی امسال با طرح مسائل و مشکلات مالی توسط مدیر عامل کریمه، رسما از حضور در لیگ دسته اول کناره‌گیری کرد.

با کناره‌گیری تیم کریمه قم از مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان ایران، یک تیم باشگاهی جدید به نام افق قم آمادگی خود را برای حضور در فصل ۱۳۹۷ این رقابت‌ها اعلام کرد و بازی‌های این تیم از روز پنجشنبه هفته جاری در مقابل حریفان رسما آغاز خواهد شد.

با برگزاری مراسم قرعه‌کشی بازی‌های لیگ دسته اول والیبال مردان ایران، نماینده قم حریفان خود را در این مسابقات شناخت، در شرایطی که رقابت‌ها در چهار گروه به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت به انجام می‌رسد تا صعود کننده‌ها به مرحله بعد مشخص شوند.

در مسابقات این فصل تیم والیبال افق قم با تیم‌های مقاومت تهران، شهدای رامسر، شهرداری کرج و ملوان تهران هم‌گروه است و طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال، بازی‌های لیگ 97 به شکل جدید در چهار گروه برگزار می‌شود و تیم‌ها در مرحله اول به شکل دوره‌ای رقابت می‌کنند.

در پایان مرحله مقدماتی تیم‌های پنجم و ششم حذف می‌شوند تا چهار تیم برتر هر گروه به مرحله بعد بروند، در حالی که تیم‌های اول تا چهارم گروه‌های چهارگانه به شکل ضرب‌دری رقابت می‌کنند تا در نهایت چهار تیم برتر به صورت متمرکز مرحله نهایی را برگزار کنند و دو تیم راهی لیگ برتر والیبال ایران شوند.

انتهای پیام/ت

افق قم در واليبال ايران / كريمه كنار كشيد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار