دستگیری ۲۵۰۰ داعشی طی یک ماه در استان نینوا

نیروی‌های پلیس عراق طی یک ماه گذشته و در عملیات‌های متعدد، ۲۵۰۰ تروریست داعشی را در استان نینوا دستگیر کردند.

دستگیری ۲۵۰۰ داعشی در عملیاتی یک ماهه در استان نینوابه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری المعلومه، شورای شهر نینوا اعلام کرد مه در یک ماه گذشته ۲۵۰۰ تروریست داعشی در این استان دستگیر شده اند.

خلف الحدیدی، عضو شورای شهر نینوا گفت: فرماندهی پلیس نینوا به منظور پیگرد عناصر باقی مانده گروه تروریستی داعش در استان یک ماه تلاش کردند و بر اساس اطلاعات دریافت شده از مردم و بررسی آن در اداره اطلاعات توانستند عملیات خود را اجرایی و تروریست‌ها را دستگیر کنند.

وی افزود: در این عملیات‌ها ۲۵۰۰ تروریست داعشی که چندین سرکرده هم در میان آن‌ها است دستگیر شدند که همگی عراقی هستند. در تحقیقات اولیه و بر اساس اعترافات این عناصر دست داشتن همه آن‌ها در اعمال جنایتکارانه مشخص شده است.

نیرو‌های امنیتی عراق عملیات پیگرد و دستگیری عناصر باقی مانده از گروه تروریستی داعش را در استان نینوا ادامه داده و از دولت مرکزی درخواست کرده اند تا نیرو‌های گشت زنی برای افزایش تعداد نیرو‌ها در این استان ارسال کند.

گروه تروریستی داعش بیش از یک سال است که در کشور عراق و به ویژه استان نینوا و شهر موصل که پایگاه اصلی آن‌ها و محل اعلام خلافت خود خوانده آن‌ها بود به دست نیرو‌های عراقی آزاد شده است با این حال اندیشه تکفیری داعش همچنان وجود دارد و نیرو‌های عراقی به دنبال دستگیری عناصر وابسته به این گروه هستند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۲ آبان ۱۳۹۷
قبل از اعدام باید بیارنشون و اعتراف کنن چی جنایتا کردن و چه جنایتا میخواستن بکنن و چه جنایتا حاضر بودن بکنن که همه بفهمن
آخرین اخبار