زیوری رئیس هیات ناشنوایان استان همدان شد

مجمع انتخاباتی هیات ناشنوایان استان همدان برگزار و علی زیوری با اکثریت آرا برای چهار سال ریاست این هیات را بر عهده گرفت.

زیوری رئیس هیات ناشنوایان استان همدان شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های ناشنوایان استان همدان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، سرپرست فدراسیون ناشنوایان و سایر اعضا در سالن کنفرانس استادیوم شهید شمسی‌پور همدان برگزار و طی آن علی زیوری به‌عنوان رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان انتخاب شد.

علی زیوری و جلال الدین بادامی دوکاندیدای تصدی ریاست این هیات بودند که در نهایت زیوری با کسب 14 رأی از 14 رای ماخوذه به مدت چهار سال ریاست این هیات را بر عهده گرفت.

پیش از این عسگری سرپرستی این هیات را بر عهده داشت. زیوری هم‌اکنون کارشناس تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان در مجمع انتخاباتی ریاست هیئت ورزش‌های ناشنوایان گفت: ورزشگاران جانباز، معلول، ناشنوار و نابینای همدانی در سال‌های اخیر توفیقات و نتایج خوبی کسب کردند.

رسول منعم افزود: بسیاری از این ورزشکاران در مسابقات فراملی و ملی حضور پررنگی داشتند و ما خود را ملزم به حمایت از آنها می‌دانیم.

وی عنوان کرد: در ورزش ناشنوایان ورزشکارانی همچون علی اکبر احمدوند از استان همدان در مسابقات جهانی و آسیایی افتخارآفرینی کرده که نشان از استعداد این عزیزان در حوزه ورزش دارد.

منعم با اشاره به این که باید ناشنوایان را به حضور در ورزش ترغیب کرد و امکانات بیشتری در اختیارشان قرار داد اظهار داشت: ورزش ناشنوایان همدان در سال‌های اخیر روند رو به پیشرفتی داشته است.

 

در بخش دیگری از این مجمع سرپرست فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان با بیان این که کار کردن در این فدراسیون و خدمت به ورزشکاران ناشنوا یک افتخار بزرگ است اظهار داشت: در تلاش هستیم در زمینه امکانات ورزش ناشنوایان گام‌های مهمی برداریم.

وی افزود: در حال حاضر ورزش ناشنوایان در 17 رشته فعال است و ورزشکاران ما افتخارات زیادی در مسابقات آسیایی، بین المللی و جهانی کسب کردند.

حسن سلگی با اشاره به این که ورزش ناشنوایان در همدان از ظرفیت خوبی برخوردار است افزود: در سال 97 بیشترین حمایت را از هیات های ورزشی در استان ها داشته ایم.

وی اضافه کرد: مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در کشور تایلند در بهمن ماه و اولین دوره مسابقات دو ومیدانی داخل جهان در کشور استونی از مهم ترین رویدادهای پیش روی فدراسیون در سال 97 است.

در پایان این مراسم با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و سرپرست فدراسیون از سعید فروتن نژاد قهرمان کشتی ناشنوایان جهان و عسگری سرپرست سابق هیات تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ص.ف

رئیس هیات ناشنوایان استان همدان مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.