در صدمین جلسه شورای شهر تهران مطرح شد؛

روایت حبیب‌زاده از بذل و بخشش شهرداری در شمال تهران

عضو شورای شهر تهران گفت: از مدیر کل سابق کمیسیون ماده 100 درخواست کرده بودم که برای جنوب شهر و افراد کم بضاعت هم مانند شمال شهر تسهیلات در نظر بگیرد.

روایت حبیب‌زاده از بذل و بخشش شهرداری در شمال تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افشین حبیب‌زاده عضو شورای شهر تهران در صدمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در جریان بررسی لایحه اعطای‌ مجوز به شهرداری، جهت پرداخت و تسویه جرائم آراء ریالی صادره از کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری مربوط به پرونده‌های ریزدانه‌ ضمن موافقت با این لایحه اظهار کرد: این موضوع ماه‌ها در دستور کار معاونت مربوطه بوده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه 2 میلیارد و 600 میلیون تومان در ارتباط با این پرونده‌ها مطرح است، تصریح کرد: مجموع این پرونده‌ها حدود 2 هزار مورد است و میزان هر کدام از آن‌ها حداکثر 2 میلیون تومان است که بیشتر برای افراد کم بضاعت و با متراژ پایین است.

حبیب‌زاده گفت: مدیر کل سابق کمیسیون ماده 100 تلاش زیادی برای اجرایی شدن این لایحه کرد و در جلسات مختلف از او درخواست کردم همان گونه‌ که در شمال تهران بذل و بخشش می‌شود، برای جنوب شهر و افراد کم بضاعت هم تسهیلات داده شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر معاونت شهرسازی می‌خواهد این لایحه را تکمیل و با کیفیت بهتری ارائه دهد، درخواست کتبی استرداد دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار