همدان میزبان مسابقات جودو یگان ویژه کشور

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی استان همدان گفت:  چهارمین دوره رقابت های جودو یگان ویژه به میزبانی همدان برگزار می شود.

همدان میزبان مسابقات جودو یگان ویژه کشوربه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ محمد مراد حسن آبادی، فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی استان همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه این مسابقات روز پنجشنبه هفته جاری به میزبانی همدان ودر شهرستان بهار برگزار خواهد شد افزود: برای چهارمین دوره این رقابت ها تاکنون 156 ورزشکار از 28 استان کشور اعلام آمادگی کرده اند.

وی اظهارداشت: 12 داور بین المللی نیز مسئولیت قضاوت این دوره از مسابقات که قرار است در قالب هشت وزن و برروی 2 تشک تاتامی برگزار شود را برعهده دارند.

حسن آبادی خاطرنشان کرد: این رقابت ها در چارچوب المپیاد فرهنگی ورزشی یگان های ویژه ناجا کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه همدان همه ساله میزبانی کشوری را در سطح یگان های ویژه ناجا داشته است، گفت: سال گذشته  عنوان نایب قهرمانی جودو را کسب کردیم و امسال تلاش ما مقام برتر است.

فرمانده یگان ویژه استان همدان افزود: سطح این دوره از رقابت ها با توجه به حضور قهرمانان آسیایی و جهانی و نیز برترین های جهانی بسیار بالا خواهد بود و همدان مدعی اصلی به شمار می رود.

سرهنگ حسن آبادی بیان کرد: تعامل خوبی با اداره ها به ویژه ورزش وجود دارد ضمن اینکه رسانه ها  نیز پوشش خبری بسیار مناسبی از رقابت ها داشته اند.

وی هدف از میزبانی های ورزشی کشور را وابستگی وحس همبستگی بین یگان های ویژه، شناسایی استعدادها و ارتقا سطح فنی و تجربه ورزشکاران برای حضور موفق در مسابقات مختلف بین المللی بیان کرد.

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی استان همدان با اشاره به تعیین جوایز ارزنده برای برترین های المپیاد فرهنگی ورزشی یگان ویژه کشور گفت: فرماندهی یگان ویژه توجه جدی به مسابقات ورزشی دارد و برترین ها علاوه بر دریافت جوایز ارزنده در اختتامیه المپیاد به میزبانی مشهد مقدس، به کربلای معلی نیز اعزام می شوند.

سرهنگ حسن آبادی وضعیت یگان ویژه همدان در مسابقات ورزشی کشور را مطلوب برشمرد و گفت: در سطح استان های هم تراز در جایگاه نخست هستیم.

وی با بیان اینکهد تهران سال گذشته عنوان قهرمانی جودو یگان ویژه ناجا را به دست آورده بود افزود: همدان یکی از استان های شایسته در میزبانی مسابقات یگان های ویژه ناجا در چند سال اخیربوده است.

انتهای پیام/ج

همدان میزبان مسابقات جودو یگان ویژه کشور

برچسب ها: نیروی انتظامی ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.