فرماندار بافق مطرح کرد؛

فضای مجازی عامل کاهش سرانه مطالعه در جامعه

فرماندار بافق گفت: استفاده بیش از حد جامعه از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، موجب کاهش سرانه مطالعه در جامعه شده و بروز آسیب‌های جبران‌ناپذیری در ذهن و حافظه افراد را در پی دارد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بافق با اشاره به آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی، گفت: استقبال و استفاده بیش از حد جامعه از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، موجب کاهش سرانه مطالعه در جامعه شده و بروز آسیب‌های جبران‌ناپذیری در ذهن و حافظه افراد را در پی دارد.

زاده رحمانی با اشاره به  کتابخوانی از بستر‌های رشد فرهنگی جامعه  است افزود: کتابخانه و افزایش سرانه کتابخوانی از بستر‌های رشد فرهنگی جامعه و زمینه‌ ساز افزایش آگاهی افراد است و توسعه آن به کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشرفت جامعه کمک می‌کند.

وی در پایان با تأکید بر لزوم به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها برای کتابخوان کردن جامعه خواستار همکاری و مساعدت همه دستگاه‌ها در برگزاری موفق برنامه‌های هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار شد.

نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بافق در آستانه هفته کتاب و کتابخانی به منظور برنامه ریزی جهت گرامیداشت این هفته در محل فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام/ی

فضای مجازی مطالعه را به چالش کشیده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار