رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان تاکید کرد:

لزوم توجه به حقوق عقب افتاده برخی کارگران شهرداری همدان

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان گفت: جبران حقوق عقب افتاده برخی کارگران شهرداری نیازمند پشتیبانی مدیران و مسئولان مدیریت شهری است.

لزوم توجه به حقوق عقب افتاده برخی کارگران شهرداری همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اکبر کاووسی‎‌امید رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان در نطق پیش از دستور صحن شورا، حضور مردم همدان در صحنه‌های انقلابی را نشانه وحدت و روحیه بالای ضداستکباری مردم برشمرد و اظهار کرد: تمام مردم و مسئولان باید در راستای استقامت و مقاومت در مقابل مشکلات حرکت کنند و  مطالبه‌گری داشته باشیم.

وی با اشاره به اعلام بازگشت تحریم‌ها از نیمه آبان ماه امسال، گفت: اگر همه مردم در کنار هم قرار گیرند و مسئولان نیز خود را از مردم بدانند، حرکت رو به جلوتری را پیش خواهیم گرفت؛ انتظار می‌رود روابط مثمرثمری بین مسئولان و تمام اقشار مختلف مردم محکم‌تر و تقویت شود تا شرایط سخت اقتصادی کشور را سپری کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان از شهردار، مسئولان شهری و دولتی درخواست کرد: برای احصای مشکلات، در جمع مردم و مساجد حضور داشته باشند تا نهال امید در دلِ مردم زنده نگه داشته شود چرا که جزئی‌ترین خدمت‌رسانی‌ها نیز در شهر اثرگذار است.

وی با تأکید بر اینکه سیاست‌های مدیریت شهری باید در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر باشد، افزود: حقوق عقب افتاده برخی کارگران شهرداری، زندگی روزمره آنها را دچار مشکل کرده که نیازمند پشتیبانی مدیران و مسئولان مدیریت شهری است.

کاووسی‌امید تصریح کرد: باید در راستای حمایت از کارگران، شرایطی برای پیمانکاران تعریف شود که پرداخت حقوق کارگران با تأخیر مواجه نشود.

وی در ادامه با تأکید بر ورود جدی مدیریت شهری در تنظیم بازار همدان، یادآور شد: باید سیاست‌هایی در راستای تأمین برخی کالاهای اساسی تعاونی، میوه و تره‌بار و تزریق آن در بازار تدوین شود تا بتوانیم بخشی از مدیریت بازار را برای رفاه شهروندان در دست بگیریم.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان خاطرنشان کرد: شناسایی بازارچه‌های محلی و تقویت روزبازارها به عنوان دیگر سیاست‌های مدیریت شهری مدنظر قرار گیرد.

وی در پایان گفت: با مدیریت بحران توسط مدیران دولتی و شهری از گردنه تحریم‌ها به راحتی عبور می‌کنیم و انقلاب اسلامی را سراسر جهان فراگیرتر خواهیم کرد.

انتهای پیام/

حقوق عقب مانده گارگران شهرداری و مشکلات معیشتی پیش رو

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.