غلامرضا محمدی:برای انتخاب کادر فنی عجله نداریم/ همه گزینه‌ها را رصد می‌کنیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان گفت:برای آنکه بتوانیم یک کادر قوی و مطمئن انتخاب کنیم همه گزینه های موجود را رصد خواهیم کرد.

غلامرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،ضمن بیان این مطلب افزود:ما در سال جاری رقابت های جام تختی را پیش رو داریم و میزبان جام جهانی نیز هستیم به همین منظور باید با برنامه ریزی مناسب و دقیق حرکت کنیم و در همین راستا هم نیاز به یک کادر فنی قوی و مطمئن داریم،برای همین اصلاَ در انتخاب مربیان تیم ملی عجله زیادی نمی کنیم و تمامی گزینه های موجود را بررسی خواهیم کرد.

وی ادامه داد:برای زیر نظر گرفتن عملکرد کشتی گیران حاضر در مسابقات قهرمانی کشور امروز راهی کرمانشاه خواهم شد تا از نزدیک شاهد این رقابت ها باشم چرا که پس از انجام رقابت های کشوری گروه های الف و ب اردوی تیم ملی آغاز خواهد شد.

دارنده 2 مدال نقره و2 برنز جهان خاطرنشان کرد:شاید خیلی ها قبول مسئولیتم در تیم ملی را در این برهه از زمان کار غیر منطقی تلقی کنند اما برای من فرقی ندارد کجا و چگونه می توانم به کشتی خدمت کنم،چیزی که برای من اهمیت دارد موفقیت و عزت ورزش ملی کشور در همه میادین و البته شادی دل مردم است که امیدوارم با یکدلی تمامی اهالی کشتی و حمایت های مسئولین بتوانیم به این مهم برسیم.


بیشتر بخوانید:

اولین حکم سرپرست فدراسیون کشتی/سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان معرفی شد

نماینده ایران در کمیسیون فنی اتحادیه جهانی کشتی


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای انتخاب دستیارانش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۱:۵۱ ۲۳ آبان ۱۳۹۷
این بنده خدا تیم راآماده میکنه وقتی به مسابقات میخواد اعزام بشن برش میدارن واقعا" جای تاسفه که اینقدر حق کوشی میشه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۰۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۷
بله
همینطوره . متاسفانه در دوره قبل و زمان مدیریت آقای یزدانی خرم تیم را آقای محمدی خوب آماده کرده بود با نفراتی جوان و ورزیده ولی متاسفانه با برکناری یزدانی خرم آقای محمدی را هم برکنار کردند