در نیمه نخست امسال:

ثبت بیش از ۷۶هزار مورد مراجعه به کتابخانه‌های عمومی بوکان

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بوکان گفت: در شش ماهه نخست امسال، تعداد مراجعات به کتابخانه‌های بوکان، ۷۶هزار و ۲۱۷مورد بوده است.

خالد یوسفی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بوکان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: در شش ماهه نخست امسال، تعداد مراجعات به کتابخانه‌های عمومی شهرستان بوکان جهت استفاده از خدمات متنوع این کتابخانه ها، ۷۶هزار و ۲۱۷مورد بوده است.

وی افزود: تعداد کتاب‌های امانت داده شده در شش ماهه نخست امسال، ۲۶هزار و ۲۱۴ جلد بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش چشمگیری نداشته است.

یوسفی یادآور شد: کتابخانه‌های عمومی شهرستان بوکان هم اکنون دارای ۶۶هزار و ۱۴٨ جلد کتاب در موضوعات مختلف بوده و همچنین تعداد اعضای فعال این کتابخانه ها، ۳هزار و ۶۱۳ نفر می‌باشد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بوکان اظهار داشت: کتابخانه‌های بوکان دارای بخش‌های مخزن و امانت کتاب، مرجع، نشریات، پژوهش، کمک درسی، اینترنت، کودکان، سالن‌های مطالعه خواهران و برادران بوده و در این بخش ها، خدمات متنوعی به شهروندان ارایه می‌شود و اعضای این کتابخانه‌ها علاوه بر امکان امانت کتاب، استفاده از نشریات و خدمات سالن مطالعه، می‌توانند از سایر فعالیت‌های این کتابخانه از جمله نشست‌های نقد و بررسی کتاب، جمع خوانی کتاب، قصه گویی، مسابقات کتابخوانی و نقاشی بهره‌مند شوند.

شهرستان بوکان دارای سه باب کتابخانه عمومی وابسته به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است که یک باب آن به نام مصباح الدیوان ادب در شهر سیمینه و دو باب دیگر به نام‌های مستوره کردستانی و استاد عباس حقیقی در شهر بوکان قرار دارند.
 
انتهای پیام/م
 

افزایش اعضای کتابخانه های عمومی در بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.