روابط چین و همدان بیشتر شده

معاون کمیسیون نظارت و بازرسی کنگره ملی خلق چین گفت: روابط چین با استان همدان در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بیشتر می شود.

روابط چین و همدان بیشتر شدهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛معاون کمیسیون نظارت و بازرسی کنگره ملی خلق چین در راس هیاتی همراه با مقاماتی از سازمان بازرسی کشورمان دیروز مهمان همدان بودند تا باب همکاری و تعامل بیشتر در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با استان همدان را بازکنند.

چن گومین،معاون کمیسیون نظارت و بازرسی کنگره ملی خلق چین در دیدار با استاندار همدان گفت: تفاهم نامه‌های مشترکی بین ایران و چین درباره مسائل اجتماعی به ویژه مبارزه با فساد منعقد شده و تاکنون دستاورد‌های خوبی به همراه داشته است.

او افزود: هیات ما متشکل از ۶ نفر برای پیگیری‌های تفاهم نامه‌های پیشین بین سازمان بازرسی و کمیسیون نظارت و بازرسی کنگره ملی خلق چین به ایران سفر کرده ایم و همدان یکی از نقاطی است که برای ما می‌تواند دستاورد‌های خوبی داشته باشد.

چن گومین ابراز امیدواری کرد سفر به همدان استمرار داشته و زمینه همکاری‌های دیگری را برای ما فراهم کند.

او با اشاره به اینکه سال گذشته درباره مبارزه با فساد با مقامات ایرانی به توافق‌هایی رسیدیم و امیدواریم امسال هم پله‌های ترقی را طی کنیم.

معاون کمیسیون نظارت و بازرسی کنگره ملی خلق چین خاطرنشان کرد: بی تردید می‌توانیم با تبادل نظر و تجربه‌های یکدیگر گام‌های مثبتی برای فسادزدایی در ارکان مختلف جامعه برداشته و از این معضلات بزرگ گذر کنیم.

چن گومین از مهمان نوازی مردم شهر باستانی همدان قدردانی کرد و گفت: استاندار همدان با وجود مشغله فراوان ما را پذیرفت و امیدواریم روابط چین و همدان بیشتر شده و کارگروه‌های مشترکی در مسائل مختلف تشکیل دهیم.

انتهای پیام/ا

آغاز روابط اقتصادی و فرهنگی همدان و چین 

 

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.