آزادی‌خواه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

با آخوندی دشمنی نداریم/برای صلاح مردم شکوائیه علیه وزیر سابق راه را پیگیری می‌کنیم

عضو کمیسیون فرهنگی گفت: هیچ‌گونه دشمنی با آخوندی نداریم، اما برای صلاح مردم شکوائیه علیه وزیر سابق راه را پیگیری می‌کنیم.

با آخوندی دشمنی نداریم/برای صلاح مردم شکوائیه علیه وزیر سابق راه را پیگیری می‌کنیمحجت الاسلام احد آزادی‌خواه، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شکوائیه 10 بندی تعدادی از نمایندگان مجلس علیه آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی گفت: هیچ‌گونه دشمنی با آخوندی نداریم، اما این موضوع را برای نشان دادن واقعیّت و در نظر گرفتن صلاح و منفعت مردم به صورت جدّی پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: مطالبه جدی اکثر ساکنان مسکن مهر که از قشر زحمت‌کش و کم‌درآمد جامعه از عملکرد وزیر سابق راه و شهرسازی ناراضی هستند، این است که آیا در مسیر درست حرکت کرده که حال افتخار می‌کند حتی یک واحد مسکن مهر را افتتاح نکرده است.

عضو کمیسیون فرهنگی گفت: سوال اینجاست که چرا آقای آخوندی که اعتقادی به مسکن مهر نداشت، شعارهایی که اعلام می‌کرد خلاف اظهار نظرهای اخیرش است، لذا این موضوع دلیلی شد تا جمعی از نمایندگان علیه او شکوائیه ای تنظیم کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۴ آبان ۱۳۹۷
چرا ؟ مسکن مهر چه ایرادی داشت ؟اگر درست و اصولی ساخته و تکمیل می شد و امکانات رفاهی و اموزشی در مهرشهرها موجود می بود چه مشکلی ایجاد می کرد جز این که خیلی از افراد کم درامد و جوانان رو صاحب سقف و سرپناه می کرد اصولی ساخته نمی شد و نظارتی وجود نداشت که این مشکلات پیش امد و گرنه نفس کار که بد نبود کم کاری و یه عده رو به متن و بتن کار ربط ندهید
آخرین اخبار