تولید بیش از 2 هزار تن بذر گندم در تعاون روستایی اندیمشک

رئیس تعاون روستایی اندیمشک از تولید بیش از 2 هزار تن بذر گندم در مرکز خرید و فروش محصولات کشاورزی اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی وابسته به تعاون روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خشایار حسینی فر، رئیس تعاون روستایی اندیمشک با اشاره به تولید 2 هزار و 100 تن بذر گندم در مرکز خرید و فروش محصولات کشاورزی اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی وابسته به تعاون روستایی این شهرستان گفت: این حجم تولید بذر در شهرستان نسبت به سال های قبل افزایش بسیار خوبی نشان می دهد.

وی بیان کرد: 676 تن از این بذرها شامل؛ 200 تن در سطح بخش مرکزی و 476 تن در الوار گرمسیری به صورت یارانه ای توزیع می گردد.

حسینی فر اذعان داشت: یکهزار و 744 تن بذر در بخش مرکزی و یکهزار و 280 تن بذر در بخش الوار گرمسیری نیز از سوی بخش خصوصی توزیع خواهد شد.

رئیس تعاون روستایی اندیمشک در ادامه افزود: 3 مرکز توزیع در بخش الوار گرمسیری و 3 مرکز توزیع در بخش مرکزی اندیمشک کار توزیع بذرهای تعاون روستایی را بر عهده دارند.

این مقام مسئول با بیان اینکه هیچ مشکلی در زمینه توزیع سهمیه بذر تعاون روستایی در سطح شهرستان وجود ندارد، اظهار کرد: بخشی از سهمیه بذر شهرستان اندیمشک با توجه به تصمیم و برنامه ریزی ها در سطح استان به مناطقی همچون آبادان، ایذه، شادگان، کارون و خرمشهر ارسال می گردد.

انتهای پیام/گ

آغاز فروش بذر گندم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.