نائب رئیس مجلس:

رسالت اصلی انقلاب اسلامی حاکم شدن عدالت در جامعه است

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رسالت اصلی انقلاب اسلامی حاکم شدن عدالت در جامعه است.

رسالت اصلی انقلاب اسلامی حاکم شدن عدالت در جامعه استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،مسعود پزشکیان ظهر امروز چهارشنبه در آیین افتتاح سی و یکمین اجلاس سراسری کانون‌های وکلای دادگستری کشور که در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: باید عدالت اسلامی در جامعه حکمفرما باشد چراکه با بی عدالتی‌ها روی خوش از جامعه رخت می‌بندد.

وی سپس با بیان اینکه عدالت گم شده جامعه کنونی است، ادامه داد: امیدوارم با تلاش وکلای دادگستری عدالت و سعادت در جامعه حاکم شود، بدون شک برای تحقق عدالت باید همگان تلاش کنند.

پزشکیان با بیان اینکه با ظن و گمان نمی‌توان کسی را گناهکار دانست، گفت: البته متاسفانه ما این کار را می‌کنیم و این رویه‌ای نادرست است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو همچنین با اشاره به اینکه نقش عدالت و قسط در سعادت جامعه اسلامی خیلی مهم است، به اهمیت شغل وکالت پرداخت و گفت: شغل وکالت در تامین عدالت در جامعه مهم است و کسانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند باید بدون لکنت زبان نسبت به انجام ماموریت‌ها و وظایف خود تلاش کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه وکیل حرکت در مسیر تحقق عدل و عدالت است، گفت: وکلا نقش تعیین کننده و مسئولیت سنگینی بر عهده گرفته اند. باید در جامعه فساد و کوتاهی‌های منجر به بروز مشکلات اقتصادی و فرهنگی کاسته شود.

انتهای پیام/ز

تحقق عدالت نیازمند تلاش همگانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.