رئیس شورای اسلامی استان مرکزی؛

تشکیل جلسات شورای اسلامی عالی استان مرکزی در همه شهرستان‌ها

رئیس شورای اسلامی استان مرکزی گفت: جلسات این شورای در همه شهرستان‌ها تشکیل می‌شود.

کمیجانی رئیس شورای اسلامی استان مرکزی درحاشیه جلسه شورای اسلامی عالی استان مرکزی در شهرستان زرندیه در گفنگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: یک نویدی را به مردم استان مرکزی بدهم که این جلسات هم اندیشی در تمام شهرستان‌های استان مرکزی تشکیل میشود.

کمیجانی افزود: در جلسات شورای اسلامی عالی استان مرکزی مقرر شد به منظور رفع مشکلات شهرستان‌ها این جلسه طی نوبت‌های زمانبدی شده در هر شهرستان تشکیل شود و دراین جلسه به فکر خلاقانه دوستان توجه خواهیم داشت تا یک تبادل اندیشه بین شورای استان و شهرستان شکل بگیرد.

وی اضافه کرد: با دیدار دوستان در هر شهرستان مشکلات آن شهرستان‌ها را به نوبت در سطح استان و کشور پیگیری می‌شود تا براساس ظرفیت وتوانمندی هر شهرستان در جهت رشد و بالندگی آن اقدامات لازم صورت گیرد.

شورای عای استان مرکزی در صدد رفع مشکل شهرستانها

رئیس شورای اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه جلسلات ما با حضور امامان جمعه و فرماندار وشهرداران شهری شهرستان و استان انجام میشود ادامه داد: امیدواریم با برگزاری این جلسات مشکلات دیگر شهر‌ها را در سطح استان و کشور حل کنیم و با توجه به ظرفیت هائی که درقانون اساسی در رابطه با شورا‌ها امده است در جهت رفع مشکلات مردم گام‌های اساسی را برداریم.

وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی‌ای مدونی که در طول سال داشتیم امروز این جلسه در شهرستان زرندیه با حضور اعضای شورا‌های اسلامی این شهرستان تشکیل شد و در این جلسه اعضا به بیان مشکلات شهرستان زرندیه پرداختند و مقرر شد مشکلات مطروحه از کانال‌های قانونی پیگیری شود تا نسبت به رفع این مشکلات اقدامات لازم صورت پذیرد.

حجت السلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از این حرکت شورای اسلامی استان مرکزی گفت: اعضای شورا‌ها اول باید اگاهی و اطلاعات کاملی از وظایف خود طبق قانون اساسی داشته باشند تا بتوانند مصوبات قانونی را تصویب نمایند وهرچقدر از قانون فاصله بگیرند ضعیف خواهند شد.

فدائی فرماندار شهرستان زرندیه هم گفت: روزگاری در دوران و سال های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی آرزوی ما این بود که خادم و خدمتگذار نظام اسلامی باشیم و اکنون که بنا به لطف خدا و ائمه اطهار از نعمت جمهوری اسلامی برخورداریم نباید برای خود جز خدمت به خلق خدا و مردم نجیب و شایسته خدمت، چیز دیگری قائل باشیم.

فدائی افزود: وظایف و اختیارات شورای شهر تنها در تعمیرات تأسیسات شهری منحصر نمی‌شود بلکه شورای شهر باید با برنامه‌های منسجم، هدفمند و اثرگذار در عرصه‌های مختلف به شتاب‌بخشی در روند توسعه شهر یاری برسانند.

تشکیل جلسات شورای اسلامی عالی استان مرکزی در همه شهرستان‌ها

انتهای پیام/ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.