تحویل 15 هزار کارت هوشمند ملی در همدان

مدیرکل ثبت احوال استان همدان از تحویل 15 هزار کارت هوشمند ملی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد .

تحویل 15 هزار کارت هوشمند ملی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمود علیپور، مدیرکل ثبت احوال استان همدان با بیان اینکه در هفت ماهه سال جاری 158 هزار درخواست کارت اخذ شده است گفت: واجدان شرایط کارت هوشمند ملی در استان همدان یک‌میلیون و 410 هزار نفر هستند،

وی افزود: از ابتدای اجرای طرح صدور کارت ملی هوشمند یک‌میلیون و 8 هزار نفر در استان کارت خود را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه فرصت درخواست کارت هوشمند ملی تا پایان سال است، ادامه داد: در هفت ماهه امسال 158 هزار درخواست کارت هوشمند برای شهروندان همدان دریافت شده که تاکنون 15 هزار کارت آماده تحویل به مردم است.

مدیرکل ثبت احوال استان همدان با بیان اینکه تاکنون به 77 درصد از واجدان شرایط استان کارت هوشمند ملی داده شده است، گفت: برای 20 درصد باقیمانده که کارت نگرفته‌اند تمدید مدت اعلام شده را نداریم و این افراد باید تا قبل از پایان سال نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

علیپور با اشاره به اینکه استان همدان در صدور کارت هوشمند ملی در کشور رتبه دهم را داراست، خاطرنشان کرد: از بین شهرستان‌های استان در شهرستان تویسرکان بیشترین کارت ملی صادر شده است.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی صدور شناسنامه مکانیزه به جز در مواردی مانند آبزدگی، تغییر مشخصات شناسنامه الزامی ندارد، تصریح کرد: در هفت ماهه امسال نیز شناسنامه مکانیزه برای 52 هزار و 974 نفر صادر شده است.

مدیرکل ثبت احوال همدان یادآور شد: تعرفه‌های ثبت نام صدور کارت ملی هوشمند تغییر نکرده و براساس تعرفه دولتی هزینه ثبت نام کارت ملی 20 هزار تومان است که در شهرستان همدان برای تکمیل ثبت نام کارت ملی هوشمند 11 هزار و 500 تومان نیز از متقاضی اخذ می‌شود.

وی گفت: از شهروندان می‌خواهیم قبل از اتمام سال نسبت به ثبت نام اولیه اخذ کارت ملی هوشمند هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ج

 

 تحویل 15 هزار کارت هوشمند ملی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار