استاندار مرکزی:

بخش خصوصی تهدید‌ها را به فرصت تبدیل می‌کند

استاندارمرکزی گفت: بخش خصوصی تهدید‌ها را به فرصت تبدیل می‌کند.

بخش خصوصی تهدید‌ها را به فرصت تبدیل می‌کندسید علی آقازاده استاندارمرکزی در سفر به شهرستان محلات در حاشیه مراسم افتتاح کارخانه آرد شهرستان محلات  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: با وجود اینکه در مقطع کنونی تحریم‌ها و تنگنا‌هایی وجود دارد، اما در این برحه از زمان بخش خصوصی تهدید‌ها را به فرصت تبدیل می‌کند.

آقازاده افزود: این کارخانه در طول کمتر از یک سال از آغاز عملیات اجرایی افتتاح شد و ظرفیت اشتغال مستقیم آن از حدود ۳۰ نفرکه در حال حاضر مشغول به کارند به حدود ۸۰ نفر قابل افزایش است و این در حالی است که با فعالیت این کارخانه بیش از ده‌ها شغل غیر مستقیم هم ایجاد می‌شود.

کارخانه آرد محلات صددر صد استاندارد است

وی اضافه کرد: بخش خصوصی برای بهره برداری این کارخانه حدود ۱۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده و این کارخانه صد در صد استاندارد است و سهمیه غله آن هم توسط اداره غلات استان مرکزی تامین می‌شود.

استاندار استان مرکزی در سفر به شهرستان محلات پیش از افتتاح کارخانه آرد محلات با حضور در گلزار پنج شهید گمنام شهرستان محلات، به مقام شامخ این شهیدان والامقام ادای احترام کرد.

  کارخانه تولید آرد محلات  با حضور استاندار مرکزی  در شهرک صنعتی ارقده شهرستان محلات با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

این کارخانه به پیشرفته‌ترین و مجهزترین دستگاه‌های روز دنیا مجهز است وظرفیت تولید آن سالانه حدود ۵ هزار تن انواع آرد سمولینا، نول، ستاره، سنگک، لواش، تافتون و بربر‌ی است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.