آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس/انتقال ۳ تن از مجروحان به شیراز/آمبولانس اورژانس در کمترین زمان به موقعیت حادثه اعزام شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمبید از آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور شیراز اصفهان (مرغاب) خبر داد.

آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس/انتقال ۳ تن از مجروحان به شیرازعلیرضا شریعتی رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمبید در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ از آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس درمحور شیراز اصفهان (12 کیلومتری مرغاب) خبر داد.

وی با بیان اینکه  این حادثه در ساعت ۲۳:۰۲ دقیقه شب گذشته رخ داد که ۱۶ نفر در این حادثه مصدوم و به بیمارستان حضرت ولیعصر خرمبید صفاشهر منتقل شدند، افزود: پس از انتقال مصدومان به بیمارستان، تیم CPR اورژانس بلافاصله کار رسیدگی به مجروحان را شروع کردند.

شریعتی افزود: با اعلام این حادثه آمبولانس های اورژانس کمتر از ۷ دقیقه به محل حادثه اعزام شد.

وی، وضعیت عمومی مصدومان آسیب دیده را در حال حاضر رضایت‌بخش اعلام کرد و ادامه داد: از مجموع ۱۶ مصدوم اعزامی ۱۳ نفر در بیمارستان خرمبید تحت درمان هستند و ۳ تن از آن‌ها جهت دریافت خدمات درمانی بهتر به بیمارستان شهید رجائی شیراز انتقال یافتند.

گفتنی است اتوبوس واژگون شده حامل بانوان کاراته کا فارس بود که برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان عازم تهران بودند.
انتهای پیام/ر

انتقال سه مصدوم حادثه دیده به مراکز درمانی شیراز

برچسب ها: حوادث ، اورژانس ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار