دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در سمنان:

نقاط ضعف و قوت خانه‌های صمت سراسر کشور باید شناسایی شود/ سرمایه‌گذاری نیازمند آرامش در تولید و صنعت است

دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران بابیان اینکه نقاط ضعف و قوت خانه‌های صمت سراسر کشور باید شناسایی شود، گفت: تحریم‌ها فرصتی برای استفاده از ظرفیت‌ها در خانه‌های صمت کشور باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمدرضا مرتضوی دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در سی و یکمین اجلاس سراسری خانه استان های صنعت معدن و تجارت کشور گفت: سرمایه‌گذاری نیازمند آرامش در تولید و صنعت است و انتظار می‌رود خانه‌های صمت در مراکز استان ها در بحران تحریم‌ها ظرفیت‌های موجود را شناسایی و در راستای تقویت آن گام بردارند تا از این طرق ناامیدی در کشور نابود شود.

وی بابیان اینکه نقاط ضعف و قوت خانه‌های صمت سراسر کشور باید شناسایی شود افزود: قطعا در اقدام نخست با تشخیص موانع توسعه و تلاش برای یافتن راه حل‌های مناسب می‌توان از تهدید تحریم به عنوان یک فرصت برای رشد و بالندگی استفاده کرد.

 تقوی تصریح کرد: تحریم‌ها باید فرصتی برای استفاده از ظرفیت‌ها در خانه‌های صمت کشور باشد و در شرایط پیش رو پاشیدن بذر ناامیدی به نفع مصالح کشور نخواهد بود و این مهم می‌طلبد که در راستای ایجاد امید خانه‌های صمت استان ها برای جذب سرمایه‌گذار بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام / گ

تحریم‌ها فرصتی برای استفاده از ظرفیت‌ها باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.