رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد مطرح کرد؛

تسریع در تکمیل کمربندی شهرستان خاتم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد بر تسریع در تکمیل کمربندی شهرستان خاتم تاکید کرد و گفت: با تکمیل این مسیر بار ترافیک این شهرستان رفع می شود.

سرهنگ محمد پور شمس رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛  باتوجه به تردد وسایل نقلیه سنگین در سطح شهرستان خاتم بر تسریع در تکمیل کمربندی این شهرستان  تاکید کرد.

سرهنگ پورشمس با اشاره به عبور وسایل نقلیه سنگین در کمربندی شهرستان خاتم گفت: می‌طلبد مسئولان به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند تا شاهد حادثه ای در این مسیر نباشیم .

وی  بااشاره به اهمیت نصب دوربین‌های نظارتی وکنترل سرعت در سطح شهر افزود:  نصب دوربین‌های نظارتی و کنترل سرعت در معابر اصلی و سطح شهر  نقش بسزایی در کاهش تصادفات و تلفات دارد.

پورشمس با اشاره به استفاده جوانان کم سن وسال از موتور سیکلت گفت: متاسفانه برخی از جوانان و دانش آموزان بدون داشتن گواهینامه  نه تنها رعایت حال و جان خود را نمی‌کنند بلکه توجهی به ایمنی دیگر شهروندان نیز ندارند و اقدام پلیس در برخورد با تخلفات این افراد برای حفظ جان خودشان و دیگر شهروندان است.

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان با توجه به اینکه خانواده مهم‌ترین نهاد فرهنگ سازی مقررات راهنمایی و رانندگی در جامعه است از والدین انتظار داریم موتورسیکلت در اختیار فرزندان با سن پایین و بدون گواهینامه قرار ندهند.

انتهای پیام/ی

تاکید بر تسهیل و تکمیل کمربندی شهرستان خاتم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.