برگزاری همایش یاوران وقف و فعالان عرصه قرآنی در شهرستان مهریز

همایش یاوران وقف و واقفان نیک اندیش و فعالان عرصه قرآنی در شهرستان مهریز با حضور مسؤلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ حجت السلام وحید چگنی کارشناس مذهبی درهمایش یاوران وقف وواقفان نیک اندیش و فعالان عرصه قرآنی در شهرستان مهریز گفت: سه نعمت توحید، نبوت و ولایت از افتخار شیعیان است این نعمت‌ها یک امانت در دست آن‌ها است و باید قدر دان آن‌ها باشیم و به خوبی از آن‌ها استفاده کنیم.

کارشناس مذهبی گفت: وقف از بهترین راه‌های جلب رضایت خداوند است در حقیقت کسی که در راستای وقف، از جان و مال خود می‌گذرد به خوبی می‌داند که خداوند متعال بهترین وعده برای این چنین آموری داده است.

حجت السلام وحید چگنی با بیان اینکه انسان ملکیت حقیقی بر اموال و دارایی‌های خود ندارد گفت: وقف از بهترین راه‌های جلب رضایت خداوند است و برگزاری این همایش‌ها تنها نمونه کوچکی از تجلی این احسان بزرگ است.

وی گفت: وقف را صدقه جاریه است و بر این اساس هر کس چه فقیر باشد و چه غنی می‌تواند به اندازه توانش در گروه واقفین قرار بگیرد.
حجت السلام وحید چگنی ادامه داد: شهرستان مهریز ظرفیت تبدیل شدن به قطب قرآنی کشور را دارد با توکل بر خدا، همت مضاعف و اخلاص این امر محقق می‌شود.

وی گفت: اگر می‌خواهیم شاهد اثرگذاری فعالیت‌های قرآنی باشیم باید این فعالیت‌ها را با شور و نشاط و هدف گذاری‌های درستی انجام دهیم.

در پایان این مراسم از واقفان نیک اندیش و فعالان برتر حوزه قرآنی و داوران قرآنی  تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

 همایش یاوران وقف و فعالان عرصه قرآنی در مهریز برگزار شد

برچسب ها: وقف ، سازمان اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار