در پایان رقابت های لیگ کاراته وان ایران در بخش دختران به میزبانی کرمان؛

تهران قهرمان، کرمان چهارم شد

دور نهايى ليگ كاراته وان كشور در بخش دختران که به میزبانی کرمان برگزار شد، با قهرمانی تهرانی ها و چهارمی کرمانی ها پایان یافت.

احمد امیری، رییس هیئت کاراته استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: رقابت های دور نهايى ليگ كاراته وان كشور در بخش دختران، روز پنجشنبه ٢٤ آبان جاری با حضور ٢٥٠ شركت كننده در قالب تيم هاى برتر كاراته كشور به ميزبانى مجموعه ورزشى فجر كرمان برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت ها، تهران با ٥ طلا، ٥ نقره، ٢ برنز بر سکوی نخست ایستاد و تیم های اصفهان با ٢ طلا و ١ برنز و مازندران با ١ طلا، ٢ نقره و ٥ برنز مقام های دوم و سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

امیری تصریح کرد: صنعت مس كرمان با ١ طلا، ١ نقره و ٣ برنز، كرمانشاه با ١ طلا، ١ نقره و ٢ برنز و ايلام با ١ طلا عناوین چهارم تا ششم رقابت ها را کسب کردند.

وی یادآور شد: لرستان و سمنان با ١ نقره؛ خراسان رضوى، اردبيل و البرز با ٢ برنز و فارس، هرمزگان و خوزستان با ١ برنز در جایگاه های هفتم تا نهم قرار گرفتند.

یادآور می شود: رقابت هاى دور نهايى ليگ كاراته وان در بخش پسران امروز جمعه ٢٥ آبان جاری به ميزبانى مجموعه ورزشى فجر كرمان آغاز می شود.

انتهای پیام/ب

برگزاری دور نهایی لیگ کاراته وان کشور در بخش دختران به میزبانی کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار