شهر بانوی کرامت(س)،سوگوار شهادت امام حسن عسکری (ع)

شهر مقدس قم در سالروز شهادت یازدهمین سپهر سروری،امام حسن عسکری(ع)سوگوار است.

شهر بانوی کرامت(س)،سوگوار شهادت امام حسن عسکری (ع)به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم،شهر مقدس قم در سالروز شهادت مظلومانه یازدهمین اختر آسمان ولایت و امامت، امام حسن عسکری(ع) سیاه پوش و غرق در عزا و ماتم است.

به همین مناسبت دسته‌های عزاداری از سراسر نقاط شهر برای عرض تسلیت  رهسپار حرم مطهر کریمه اهل بیت ،حضرت معصومه(س)شدند.


 بارگاه منور حضرت فاطمه معصومه (س) سیاه پوش است و عزاداران و ارادتمندان آن امام همام با حضور در مراسم عزاداری، اشک ماتم می‌ریزند.

دسته عزای شهادت امام حسن عسکری(ع) نیز با حضور آیت الله  وحید خراسانی از مراجع عظام تقلید همچون سال‌های گذشته از بیت این استاد برجسته حوزه در خیابان شهدا به سمت حرم مطهر حرکت کرده و بسیاری از طلاب و شاگردان مکتب امام صادق(ع) و آحاد مردم قم در این مراسم عظیم حضور به هم رساندند.

مراسم سوگواری و عزاداری در سالروز شهادت یازدهمین گوهر فروزان امامت و ولایت امام حسن عسکری(ع)با حضور خیل عظیم  عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) دربیوت مراجع، مساجد، اماکن مذهبی ،به ویژه مسجد مقدس جمکران هم برپاست و ذاکران اهل بیت (ع) مرثیه سرایی می کنند.

مسجد مقدس جمکران، مملو از عاشقان حضرت ولیعصر(عج) است که از نقاط مختلف به این مسجد آمده‌اند، و زائران این مسجد با حضور در مراسم عزاداری، شهادت جانسوز امام حسن عسکری (ع) را به ساحت فرزند آن حضرت تسلیت می‌گویند.

انتهای پیام/ش

حال و هوای شهر قم در سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار